رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233149

تشکیل خانه احزاب کرمان با حضور معاون وزیر کشور

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان از تشکیل خانه احزاب استان کرمان خبر داد.

خانه احزاب
"مسلم علیمرادی"شامگاه پنجشنبه 30 دیماه در نشست فعالین استان کرمان با استاندار با اعلام این خبر تصریح کرد: یکی از علل تاخیر در تشکیل خانه احزاب، لزوم اخذ مجوزهای لازم از وزارت کشور بود که با پیگیری های صورت گرفته خانه احزاب استان کرمان ظرف هفته آینده با حضور معاون وزیر کشور راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه درباره برخی انتقادات نسبت به عدم برگزاری جلسات پیرامون منشور اخلاقی انتخابات تصریح کرد:در سال جاری و تاکنون 5 جلسه در راستای منشور اخلاقی در استان برگزار شده ضمن آنکه استانداری متولی این امر نمی باشد و باید کارگروه این منشور چنین جلساتی را مرتبا برنامه ریزی کند.

به گزارش ایسنا، احمد علی مقدم دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در این نشست با بیان اینکه نقد مشتاقانه کمک به دولت و آقای رزم حسینی خواهد بود اظهار کرد: معتقدم تشکل های سیاسی، چشم و گوش مسئولین هستند و در چنین جلساتی باید نقدهای منصفانه را مطرح کرد.

وی در ادامه با بیان نقدهای خود پیرامون عدم برگزاری گرامیداشت زلزله بم از سوی استانداری و همچنین اداره فرمانداری شهربابک به صورت سرپرست در ایام نزدیک به انتخابات 96 خطاب به استاندار کرمان گفت: با صراحت اعلام می کنم که در مجموعه استانداری کرمان، سیاسی کاری می شود این در حالی است که شخص استاندار به هیچ عنوان اهل سیاسی کاری نیستند و این تناقص باید هرچه سریعتر حل گردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها