رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233359

برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی به صورت تمام الکترونیکی در حوزه اجرا نهایی شد/ رایزنی با شورای نگهبان ادامه دارد

ساعت24- رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از نهایی شدن برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی به صورت تمام الکترونیکی در بخش اجرا خبر داد و گفت: با شورای نگهبان همچنان درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی رایزنی ها ادامه دارد.

style="text-align: justify;">امیر شجاعان افزود: برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی به لحاظ اجرا با هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی نهایی شده است و تمایل دارند انتخابات به صورت تمام الکترونیکی اجرا شود که به زودی به موضوع تعیین محل های اجرا ورود پیدا می کنیم.
وی تصریح کرد: در خصوص برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی جلسات ما با شورای نگهبان ادامه دارد که امیدواریم بتوانیم مکان های اجرا را مشخص کنیم.
رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: شورای نگهبان از باب حصول اطمینان یکسری مدارک مورد نیاز و گواهینامه در خصوص برگزاری انتخابات تمام الکترونیک خواسته است که این مدارک را در اختیار آنان قرار داده ایم که در حال بررسی آن هستند.
شجاعان ادامه داد: وزارت کشور آمادگی کامل را برای برگزاری تمامی فرایندهای انتخابات سال آینده در 10 هزار شعبه اخذ رای به صورت تمام الکترونیکی دارد.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها