رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 233426

درخواست سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو برای ترغیب نکردن ترامپ به لغو برجام

ساعت24-سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو خواستند تا رئیس جمهور آمریکا را برای کنار گذاشتن توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 تحت فشار قرار ندهد.

آموس یادلین ریا، رئیس پیشین اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی وی در گفت و گو با روزنامه آرتص گفت: که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل به این نتیجه رسیده اند، توافق هسته‌ای موثر بوده و ایران به آن پایبند است. اگر آمریکا از این توافق کناره‌گیری کند و تنش ها با ایران افزایش یابد، قدرت های دیگر تل آوی را سرزنش خواهند کرد.

وی افزود: حقیقت این است که لغو این توافق به مشروعیت موقعیت ما در جامعه بین الملل لطمه خواهد زد، چرا که اگر تنش با ایران افزایش پیدا کند، قدرت های جهانی ما را به دلیل ترغیب ترامپ برای این اتفاق مسئول خواهند دانست.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی بار دیگر مخالفت خود را با توافق هسته‌ای اعلام کرد و گفت که برای لغو این توافق چند طرح در نظر دارد.

اما دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اکنون از وی خواسته اند تا موضع خود را مورد بازبینی قرار دهد، زیرا به عقیده آنها دلیلی برای لغو این توافق وجود ندارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها