رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233744

خرید بلیت‌های فیلم فجر حضوری شد/ سایت کار نکرد

ساعت 24-خرید بلیت‏ های جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان در سامانه پیش فروش، به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.

2
دبیر جشنواره فیلم فجر از مشکلات ایجاد شده برای پیش فروش بلیت عذرخواهی و اعلام کرد که خرید بلیت‏ های جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان در سامانه پیش فروش، به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.

محمد حیدری در این‌باره نوشت: «متأسفانه علی‌رغم پیش‌بینی‌های قبلی برای ایجاد سـامانه‌ جدیدِ خرید اینترنتی بلیـت، این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل ساعتِ مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد.

به عنوان دبیر جشـنواره، مسئولیت این اتفاق را برعهده می‌گیرم و مراتب عذرخواهی خود را از سینمادوستان گرامی بابت اتلاف وقت و همچنین ناراحتی‌های ایجاد شده در پی این موضوع اعلام می‌دارم.

بدینوسیله اعلام می‏ شود طی دو روز، پیش فروش بلیت ‏های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از ۱۵ هزار نفر موفق به ثبت نام شدند و با تمهیدات درنظر گرفته شده بر اساس اولویت زمان ثبت‏ نام، به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاع ‏رسانی خواهد شد تا طی روزهای ۵ تا ۷ بهمن ‏ماه باحضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏ های مورد نظر خود را تهیه نمایند.

با توجه به شرایط پیش آمده، ظرفیت فروش بلیت‌های مردمی افزایش یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بدیهی است افرادی هم که طی این دو روز از طریق سامانه پیش‏ فروش موفق به تهیه بلیت شده ‏اند، بلیت‌های خریداری شده به آدرس آن‌ها ارسال خواهد شد.»

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها