رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233772

دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۱ سال

ساعت 24- فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: یک قاتل فراری که ۲۱ سال قبل بعد از ارتکاب قتل در شهرستان جهرم، متواری شده بود، در استان تهران دستگیر شد.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری یکشنبه ۳ بهمن به خبرنگاران گفت: فردی با هویت "الف – ق" که ۲۱سال پیش با استفاده از اسلحه کلاشینکف، یکی از شهروندان جهرم را به نام "ح – ک" را کشته و متواری شده بود، بعد از ۲ دهه در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

او گفت: تیم ویژه‌ی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهرم پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و مشخص کردند که متهم با هویتی جعلی در این شهرستان مشغول به کار شده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام هماهنگی‌های لازم قضائی، کارگاهان اعزامی از جهرم در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیر و برای انجام تحقیقات به جهرم منتقل کردند.

انصاری گفت: متهم ۳۸ساله در تحقیقات همچنان قصد داشت خود را با هویت جعلی معرفی کند که با درایت و هوشیاری پلیس، وی لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم "ح.ک" در سال ۱۳۷۴ و به دلیل اختلافات فردی اعتراف کرد.

رئیس پلیس جهرم با بیان اینکه هیچ پرونده‌ای تا دستگیری مجرمان و حصول نتیجه از سوی دستگاه قضایی و انتظامی بسته نخواهد شد، خاطر نشان کرد: این قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها