رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233866

جانمایی چند مکان برای فروش بهاره کسبه پلاسکو

ساعت 24- رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از جانمایی چند مکان برای کسبه پلاسکو برای فروش بهاره خبر داد.

گاو صندوق‌ ذوب شده در پلاسکو
style="text-align:justify">اقبال شاکری امشب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر مقرر شد که نیازهای فوری آتش نشانان خریداری شود، گفت: رئیس سازمان آتش نشانی اعلام کرده بود که در این عملیات آوار پلاسکو بسیاری از تجهیزاتشان از جمله نردبان های 55 متری دچار خرابی شده است که باید هرچه سریعتر این تجهیزات را جایگزین می کردیم.

وی با بیان اینکه عمده تجهیزات به کار رفته در عملیات پلاسکو نیاز به تعمیر و نگهداری دارد گفت: بر همین اساس باید هرچه سریعتر این نیازها مرتفع شود هرچند که مدیرعامل سازمان آتش نشانی اعلام کرده که تمام کارهای اداری خرید تجهیزات انجام شده بوده و تنها باید منابع مالی آن تأمین شود که با تن خواه صدمیلیارد تومانی که دیروز برای آتش نشانی در نظر گرفته شد به زودی این خریدها که عمدتاً از شرکت های داخلی است انجام می گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه مدیریت شهری برای کسبه پلاسکو که در آستانه سال نو و خریدهای نوروزی مردم بیکار شده اند تمهیداتی در نظر گرفته گفت: شهرداری برای کسبه آسیب دیده چند مکان در سطح شهر تهران در نظر گرفته تا در آستانه خریدهای نوروزی از آن ها حمایت شود و همچنین برای فروش بهاره ویژه کسبه پلاسکو نیز شهر آفتاب در نظر گرفته شده است.

اقبال شاکری افزود: در جلسه امروز شورای شهر، اعضاء از هیات رییسه خواستند تا از مالک دعوت شود تا در صحن شورا حضور یابد و در مورد چرایی عدم توجه به تذکرات ایمنی و آینده این زمین توضیحاتی ارائه دهد.

وی همچنین در خصوص سخنان اژه‌ای مبنی بر دستور فرماندار تهران در جلوگیری از پلمپ علاءالدین، گفت: در اولین جلسه شورای تأمین، فرمانداری مصوبات شورای شهر مبنی بر ناایمن بودن علاءالدین را رد کرده است که جای تأمل دارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها