رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233880

چرا ما یک هفته دیرتر از پرسپولیس بازی نکنیم؟

ساعت 24-مهاجم تراکتورسازان می گوید این باشگاه حق دارد به هم زمان نبودن بازی های خود و تیم رقیبش اعتراض کند.

div class="DetailsText col-lg-12 col-md-12 col-sm-12 col-xs-12">
فرزاد حاتمی پس از پایان بازی تیمش برابر پیکان و پیروزی در این دیدار گفت: الحمدلله توانستیم به پیروزی برسیم، به هواداران مان تبریک می گویم، بازی سخت و جانداری بود که ما از تعداد زیاد موقعیت های مان توانستیم تنها از یک فرصت استفاده کنیم و آن را تبدیل به گل کنیم.

او درباره اعتراض تراکتوری ها مبنی بر هم زمان نبودن بازی تیم های پرسپولیس و تراکتوری سازی گفت: صددرصد اختلاف زمانی برگزاری بازی با پرسپولیس می تواند تاثیر داشته باشد، به هرحال آقای قلعه نویی بی جهت این حریف را بیان نکردند، وقتی آنها دیرتر از ما بازی می کنند و نتیجه بازی ما را می دانند، می فهمند باید چطور بازی کنند و به چه ترتیب باید به سراغ حریف خود بروند. این عیبی ندارد که آنها دیرتر از ما بازی کنند اما نه همیشه، یک هفته هم ما دیرتر از آنها بازی کنیم.

مهاجم تراکتوری ها در رابطه با جدایی سروش رفیعی و تاثیر آن بر بازی های این تیم گفت: هر بازیکن کیفیت خاص خود را دارد، همانطور که سروش رفیعی بازیکن باکیفیتی بود، احمد نوراللهی و امید عالیشاه نیز کیفیت بالایی دارند، امیدوارم هر دو بازیکن بتوانند برای تراکتورسازی مثمرثمر باشند همانطور که تاکنون بوده اند.

حاتمی در پایان در رابطه با موقعیت هایی که در این بازی نصیب تراکتورسازان شد گفت: من در بازی امروز موقعیتی نداشتم و بازیکنان دیگر صاحب موقعیت شدند، تیم مان در این بازی بسیار پرتلاش ظاهر شد و فرصت های خوبی به دست آورد، به امید خدا در بازی های دیگر باید از این موقعیت ها استفاده بیشتری ببریم.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها