رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234030

برخورد با بانوانی که عکس‎های نیمه عریان خود را در فضای مجازی انتشار میدهند

ساعت 24-سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هیچگونه فعالیتی در حوزه بانوان ندارد.

3
رضا سلطانی با اشاره به بازداشت یک خانم بدنساز که عکس‎های نیمه عریان خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود، اظهار داشت: بارها اعلام کرده‎ایم و باز هم تکرار می‎کنیم که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران هیچگونه فعالیتی در بعد بانوان به جز مسائل آموزشی ندارد.

وی ادامه داد: خیلی از بانوان ایران بدنسازی کار می‎کنند و اکثر باشگاه‎های ورزشی صبح‎ها متعلق به خانم‎ها هستند به همین دلیل به مربیانی نیاز داریم که به خانم‎های علاقمند آموزش بدهند. بنا به مصوبه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون بدنسازی نایب رئیس امور بانوان دارد که فقط در زمینه آموزشی فعالیت می‎کند.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: مجددا تکرار می‎کنیم فدراسیون بدنسازی ایران در زمینه بانوان هیچگونه فعالیت رقابتی ندارد. معیارهای کشور ما با این موضوع سنخیت ندارد و ما به شدت اقدام بانوانی که مبادرت به انتشار عکس‎های نیمه عریان خود در فضای مجازی می‎کنند را محکوم و در حد توان خود با آنها برخورد می‎کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما ضابط قضایی نیستیم و در این بحث توانایی برخورد قضایی با این افراد را نداریم؛ اما در صورت مشاهده و اعلام گزارش به ما، ضمن ابطال کارت‎های مربیگری این افراد، اجازه فعالیت در باشگاه‎های ورزشی را از این نفرات خواهیم گرفت.

سلطانی گفت: هر فردی چه خانم و چه آقا اگر بخواهد در رقابت‎های بین‎المللی و برون مرزی شرکت کند؛ باید از طریق فدراسیون اقدام کند. به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که در هیچ رقابتی که زیر نظر آنها برگزار می‎شود، بانوان ایرانی حق حضور ندارند و آنها هم با ما موافقت کردند. البته مسابقاتی هستند که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار نمی‎شوند که در این صورت برخی از بانوان ایران خودشان در آنها شرکت می‎کنند که در این مورد کاری از ما ساخته نیست.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: فدراسیون پروش اندام مستقل است و مسئولیت رشته‎های زیر مجموعه خود را دارد. متاسفانه برخی افراد سودجو که منافعشان از فدراسیون قطع شده است که اتفاقا خودشان سابقه بدی دارند، کاسه داغ‎تر از آش شده و در امور فدراسیونی که به آنها ارتباط ندارد، دخالت می‎کنند. کسانی که جز نهادهای بالادستی فدراسیون و مرتبط با فدراسیون نیستند، حق دخالت در امور را ندارند و ما در فدراسیون حق پیگیری را برای خود قائلیم که به زودی از سوی مراجع ذی‎صلاح این امر را عملیاتی خواهیم کرد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها