رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234049

پاسخ هافبک مورد علاقه کیروش به سئوال جنجالی

ساعت24-هافبک تیم ملی فوتبال ایران می گوید خودش را با بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و جواد نکونام مقایسه نمی کند.

سعید عزت اللهی که این روزها در ایران به سر می برد و به دنبال انتخاب یک تیم اروپایی برای فصل آینده است، در گفتگویی درباره حضورش در فوتبال، گفت: پدرم اصراری برای حضورم در فوتبال نداشت. من ابتدا در رشته جودو کار می کردم و در هفت سالگی کم کم به سمت فوتبال کشیده شدم. کارم را از مدرسه فوتبال پدرم که به نام مرحوم سیروس قایقران بود آغاز کردم و تا 12 سالگی آنجا بودم.

وی درباره برخوردش با «دیگو سیموئنه» سرمربی تیم فوتبال اتلکتیکو مادرید در زمان حضورش در تیم های پایه این باشگاه، تصریح کرد: سیموئنه بر خلاف آنچه که در تلویزیون و کنار زمین نشان می دهد، خوش اخلاق است. او با بازیکنانش رفیق است و برای همین آنها برای مربی خود جانشان را هم می دهند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه کارلوس کی روش قصد داشت جای آندرانیک تیموریان را را او پر کند، تاکید کرد: من خودم را با آقای آندو و یا جواد نکونام مقایسه نمی کنم. نه از لحاظ تجربی و نه از لحاظ فوتبالی به سطح آنها نرسیده ام. فقط تلاشم این بوده که وظایفی که کی روش به من محول کرده است، به خوبی انجام بدهم.

عزت اللهی درباره عکاس اختصاصی باشگاه روستوف برای او و سردار آزمون هم گفت: این فرد حواشی زیادی ایجاد کرده در حالی که با او آشنایی نداشتیم. نمی دانم این بحث ها و شایعات از کجا مطرح شد که ما عکاس اختصاصی داریم. حتی کریستیانو رونالدو هم عکاس اختصاصی ندارد!

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها