رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234092

بنا نداریم تا ابد با عربستان قطع رابطه‌ کنیم

ساعت24-سخنگوی وزارت خارجه گفت: بنا نداریم تا ابد با همسایگان به ویژه با عربستان رابطه‌ای نداشته باشیم، اگر ریاض بتواند در رفتارهای خود با ایران تغییر جدی ایجاد کند و ما آن را مشاهده کنیم این مساله می‌تواند بنای یک تحرک دیگری در روابط دو کشور باشد ولی امروز عربستان بر همان طبل سابق می‌کوبد و ما تعقلی را مشاهده نمی‌کنیم.

+989-+-*/*-98
در نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه خبرنگاری با اشاره به سخنان محمدجواد ظریف در اجلاس داووس که گفته بود ضروریتی برای وجود تنش در روابط میان ایران و عربستان نیست، اشاره کرد و از سخنگوی وزارت امور خارجه پرسید که آیا تحول جدیدی در روابط میان تهران و ریاض صورت گرفته است که او یادآور شد: ایران علاقمند است تا با همه کشورها روابط مطلوبی داشته باشد. ما خود را در خصوص وضعیت روابط با عربستان و تحولاتی که منجر به قطع روابط شد ، مقصر نمی‌دانیم و عربستان به دلایل مختلف بنای روابط غیردوستانه را گذاشت و منجر به قطع رابطه دو کشور شد.

قاسمی با بیان اینکه بنا نداریم تا ابد با همسایگان به ویژه با عربستان رابطه‌ای نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر ریاض بتواند در رفتارهای خود با ایران تغییر جدی ایجاد کند و ما آن را مشاهده کنیم این مساله می‌تواند بنای یک تحرک دیگری در روابط دو کشور باشد ولی امروز عربستان بر همان طبل سابق می‌کوبد و ما تعقلی را مشاهده نمی‌کنیم.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها