رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 234108

سرپرست دادسرای جنایی تهران:

زنده بودن افراد زیر آوار ساختمان پلاسکو کذب است

ساعت 24- سرپرست دادسرای جنایی تهران با کذب خواندن برخی ادعاها مبنی بر زنده بودن برخی افراد در زیر آوار ساختمان پلاسکو، گفت: افراد گرفتار همراه با فرو ریختن ساختمان و آوار، جان خود را از دست دادند.

پلاسکو
قاضی محمد شهریاری روز دوشنبه درباره فاجعه مجتمع تجاری پلاسکو، افزود: دادسرای جنائی تهران فعلا روی این قضیه به دنبال مقصر نمی گردد و از روز نخست با دستور دادستان کل کشور و دادستان تهران، وارد صحنه شدم.

وی ادامه داد: در زمان خارج کردن تعدادی اجساد از زیر آوار در محل حضور داشتم و همراه با انتقال اجساد به پزشکی قانونی و انجام معاینه پزشکی هم به پزشکی قانونی رفتم.


شهریاری با بیان اینکه جز آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید، بقیه پیکرهای زیر آوار خارج شده در همان لحظه فرو ریختن ساختمان در اثر اصابت ضربه، جان باخته اند، گفت: زمان فوت این افراد با توجه به بررسی های علمی همان پنجشنبه تعیین شد و صحبت ها مبنی بر زنده بودن آنان کذب است.


وی اضافه کرد: افراد زیر آوار مانده همان پنجشنبه جان خود را از دست دادند و به دلیل ماندن جنازه زیر آوار ، پیکرها دچار فساد شدند.


صبح روز پنج شنبه ساختمان تجاری پلاسکو آتش گرفت که بعد از فرونشاندن قسمتی از آتش ها توسط آتش نشانان فداکار، کل مجتمع یک جا در اثر انفجار فرو ریخت و جمعی از آتش نشانان و مردم زیر آوار ماندند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها