رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234136

دلخوش: مردم به فرصت طلبان اجازه سوءاستفاده نمی دهند

ساعت24-عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم مشکلی در ارتباط با تامین پوشاک در ایام عید نخواهند داشت،گفت: با تمهیداتی که دولت برای تنظیم بازار شب عید اندیشیده، مشکلی در تامین پوشاک در این ایام وجود ندارد.

+989-+-*/*-98
r /> سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو و احتمال افزایش قیمت پوشاک شب عید از سوی عده ای سودجو، اظهار کرد:در مقاطع مختلف و در سال 1369 زلزله رودبار و منجیل و همچنین در سال 83 زلزله بم را تجربه کردیم و قطعا در اینگونه حوادث،تعدادی محدود و انگشت شماری به دنبال فرصت طلبی و سوءاستفاده هستند.

وی با بیان اینکه مردم به این افراد فرصت طلب اجازه نداده و قطعا اینگونه افراد را شناسایی خواهند کرد،افزود:ما نباید اجازه دهیم که احساسات مردم جریحه دار شود و از این رو دستگاه های اجرایی ذیربط همچون بیمه مرکزی در حال اقدام برای حل مشکل کسبه ای است که در این حادثه خسارت دیده اند.

دلخوش گفت: وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی نیز در ارتباط با بیمه بیکاری این افراد گام های خوبی برداشته و سیستم بانکی و دولت نیز در خصوص اعطای تسهیلات و ارائه خدمات به آنها در حال تلاش هستند تا افراد حادثه دیده در اسرع وقت به آسایش فکری برسند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت صنعت،معدن و تجارت برای مدیریت بازار پوشاک شب عید تدابیر خوبی اندیشیده است،تاکید کرد:قطعا تولید کنندگان عرصه پوشاک در کشور نیز تلاش بیشتری انجام خواهند داد و به نظر می رسد که از این جهت مشکلی در بازار پیش نخواهد آمد.

دلخوش ادامه داد:ضمن اینکه مردم ما مردم صبوری هستند و شرایط سخت را همیشه در کشور درک کرده و در مقاطع مختلف امتحان پس داده اند و قطعا در شب عید نیز به یاد آتش نشانان فداکار که جان خود را برای نجات آنها فدا کردند، خواهند بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مردم مشکلی در ارتباط با تامین پوشاک در ایام عید نخواهند داشت و مسئولان مربوطه نیز دست بکار شده اند تا بتوانند امکانات لازم را برای تولیدکنندگان خسارت دیده فراهم کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها