رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234137

فقط خانواده متوفیان حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی مراجعه کنند

ساعت 24- سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد بر اساس دستور قضایی ابلاغ شده،فقط خانواده متوفیان حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی مراجعه کنند و به جزء خانواده متوفیان فرد دیگری به پزشکی قانونی مراجعه نکند.

ساختمان پلاسکو
به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، مطابق دستور قضایی ابلاغ شده به پزشکی قانونی این سازمان تنها مجاز به پذیرش خانواده های متوفیان حادثه پلاسکو در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی کهریزک است.

بر اساس دستور قضایی ابلاغ شده، سازمان پزشکی قانونی کشور به غیر از خانواده های متوفیان از حضور سایر افراد تحت هر عنوان و سمت در محل پزشکی قانونی جلوگیری به عمل می آورد.


تا کنون پیکر 6 شهید و جان باخته حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.


با استقرار تیم سرولوژی این سازمان در ایستگاه میمنت آتش‌نشانی خیابان آزادی از خانواده آتش‌نشانان و همچنین از خانواده کسبه مفقود شده نمونه های DNA اخذ می شود.


ساختمان 17 طبقه تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت بطور کامل تخریب شد و فرو ریخت.

شمار مصدومان حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تاکنون به 194 نفر رسیده است. آوار برداری این ساختمان که از پنجشنبه گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها