رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234149

محسنی اژه ای: رشوه برای امثال من عتبات است نه آنتالیا

ساعت 24- معاون اول قوه قضائیه با تاکید برداشتن تشکیلات سالم در مبارزه با فساد گفت: گاهی در فساد رشوه می دهند و رشوه به امثال من عتبات عالیات است نه آنتالیا و کیش.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز دوشنبه درهمایش تخصصی رؤسای ادارات مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا، یکی از مسائل در مبارزه با فساد وجود برخی فشارها دانست و این فشارها را طبیعی خواند.

وی افزود: کسی که شیرینی فساد در زبانش مزه کرد حتما جلوی مبارزه کننده با فساد را با سنگ اندازی می گیرد؛ اما باید دید چه باید کرد که در برابر این مقابل مقاومت کنیم.


محسنی اژه ای اظهارکرد: همه مدعیان مبارزه باید تشکیلات سالم داشته باشند؛ از خودم عرض می کنم اگر کوچکترین نقطه سیاهی درصفحه سفید باشد همه می بینند پس اولین راهی که سد می کنند خودمان هستیم.


وی با بیان اینکه اگر احیانا تخلفی هم افتاد چون معصوم نیستیم گفت: باید قاطعانه مبارزه کنیم و در نشست خبری روز گذشته و همچنین به دادسرا گفتم اگر قاضی عامدا و عالما جرمی را مرتکب شده به هیچ وجه إغماض نکنید چون اگر این مرتکب فساد شد معلوم نیست چگونه می توان جلوی بقیه را گرفت.


معاون اول قوه قضاییه نکته دوم مبارزه با فساد را داشتن آگاهی لازم عنوان کرد و افزود: همه مسئولان ذیربط باید از پیچیدگی های فساد مطلع باشند.


وی با ذکرمثالی ادامه داد: در پرونده بانکی، آقایی آمده بود و مدارک سوئیفت ارائه می داد و بانک هم در مرحله اول صوری بودنش را تشخیص نمی داد.


محسنی اژه ای با توضیح بحث رشوه اضافه کرد: برای رشوه دادن به امثال من، ما را به آنتالیا یا کیش نمی برند بلکه به عتبات عالیات می برند.


وی ادامه داد: یا یک ماشین صد میلیونی می خرد و به من می گوید هشتاد تومن خریده و ٢٠ میلیون دیگر را خودش پرداخت می کند و من نادانسته رشوه دریافت می کنم.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها