رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234175

نماینده تهران اعلام کرد

دختران مجرد، بیشترین متقاضیان کار

ساعت 24- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد مراجعان به نمایندگان مجلس را دختران مجرد و متقاضی کار تشکیل می دهند.

فاطمه سعیدی روز دوشنبه در سلسله نشست های مقدماتی همایش توسعه کارآفرینی با موضوع فرهنگ وکارآفرینی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری این مطلب را بیان کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم برای آنها کار ایجاد کنیم البته دیگر کار دولتی نداریم و دولت ظرفیت ندارد، اما همه نگاه ها به زنان کارآفرین است.


وی خاطرنشان کرد: یک وظیفه شما زنان کارآفرین این است که کارآفرینی را نشر دهید و رسانه های ما نیز باید این مسئولیت را به عهده بگیرند و برای توسعه کارآفرینی تلاش کنند.


سعیدی ادامه داد: همه باید برای توسعه فرهنگ کارآفرینی زنان تلاش کنند و در زمینه کارآفرینی باید محتواهای کتاب درسی نیز بر این اساس تدوین شود.


وی إبراز امیدواری کرد با تلاش همه دست اندرکاران و نمایندگان مردم در خانه ملت بتوانیم در این زمینه گام های موثری برداریم تا زنان نیز وارد عرصه اقتصادی و کارآفرینی شوند.


سلسله نشست های مقدماتی همایش توسعه کارآفرینی با موضوع فرهنگ وکارآفرینی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور شهیندخت مولاوردی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری و پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و جمعی از بانوان کارآفرین در حال برگزاری است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها