رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234176

اختلال تلفنی ۹ مرکز مخابراتی تهران از فردا

ساعت 24- ارتباط تلفنی در مرکزهای مخابرات شهید عرب سرخی، شهرستان قدس، شهید باهنر اسلامشهر، صفادشت، شهید چمران، گیلاوند، ولیعصر(عج)، لواسان، شهید چیتگر به دلیل عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا (پنجم بهمن ماه) به مدت سه روز مختل می شود.

هزینه مکالمه تلفن
ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های ۳۳۳۷ تا ۳۳۳۹ و ۳۳۷۴ تا ۳۳۷۷ در محدوده شهید سرگرد محمدی، فداییان اسلام، پل سیمان، روزبهانی و مصطفی امیری مختل می شود.

در مرکز مخابرات شهرستان قدس با پیش شماره های ۴۶۸۱تا ۴۶۸۹ در محدوده شهرستان قدس، میدان بهاران، بلوار مرزبانان و خیابان سلحشوران نیز اختلال بروز می کند.


در مرکز مخابرات شهید باهنر اسلامشهر با پیش شماره های ۵۶۴۶ تا ۵۶۴۹، مرکز مخابرات صفادشت با پیش شماره ۶۵۴۳ و مرکز مخابرات شهید چمران با پیش شماره های ۶۶۵۰ تا۶۶۵۶ در محدوده ستارخان، خوشرو، زنجان و شادمهر اختلال ایجاد می شود.


ارتباط در مرکز مخابرات گیلاوند با پیش شماره های ۷۶۳۰، ۷۶۳۱، ۷۶۳۳ و ۷۶۳۴ در محدوده یادگار امام، ۲۰ متری سلمان فارسی، جیلارد، کوچه اندیشه و کمیل حداکثر به مدت سه روز با اختلال همراه است.


همچنین با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات ولیعصر (عج) از ساعت ۲۴ امشب به مدت پنج ساعت و در مرکز مخابرات لواسان و شهدای چیتگر از ساعت ۲ بامداد سه شنبه به مدت چهار ساعت مختل می شود.


به گزارش ایرنا، شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است ضریب نفوذ تلفن ثابت از ۳۸.۱۳ به ۳۸.۲۲ درصد به نسبت جمعیت کشور افزایش یافت.


شرکت مخابرات تا پایان شهریورماه امسال ۳۰ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۷۱ شماره از مجموع ۳۷ میلیون و ۱۷ هزار و ۴۷ شماره مصوب را دایر کرد و توانست ضریب نفوذ خود را به نسبت جمعیت کشور به ۳۸.۲۲ درصد افزایش دهد و شماره‌های دایری شهری را به ۲۵ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۸۹۹ و شماره دایری روستایی را به پنج میلیون و ۴۳ هزار و ۱۷۲ برساند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها