رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234177

توضیحاتی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان

ساعت 24- نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق تلاش می کند درآمدها را با بیشترین درصد احتمال محقق کند، گفت: مطالبات فرهنگیان از سهم شرکت های دولتی پرداخت می شود.

وزارت آموزش و پرورش
محمدمهدی مفتح ظهر امروز - دوشنبه - در نشست خبری با خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی به مصوبات اخیر کمیسیون تلفیق بودجه اشاره کرد و گفت: علیرغم تعطیلی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در سه نوبت به بررسی بودجه 96 پرداخته و می پردازند که به این ترتیب بررسی بخش درآمدی بودجه در حال اتمام است و کمیسیون ظرف امروز یا فردا وارد بخش هزینه ای خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص درآمدها بیشترین دقتی که کمیسیون تلفیق دارد این است که بتواند درآمدها را در سطحی تعیین کند که بیشترین درصد احتمال تحقق را داشته باشد.
نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: به منظور پرداخت مطالبات فرهنگیان و به ویژه بازنشستگان و حقوق و مزایای معلمان حق التدریس موضوع تبصره 10 ماده 17 قانون ارتقای کیفیت مدارس، قرار شد دولت هر ماه یک درصد از یک دوازدهم هزینه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت برداشت کرده و از این محل حقوق فرهنگیان را پرداخت کند.


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مجلس شورای اسلامی درباره زمان بررسی لایحه بودجه 96 در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبق آیین نامه داخلی پس از آماده شدن گزارش کمیسیون، نمایندگان 10 روز فرصت ارائه پیشنهادات خواهند داشت، تلاش می کنیم درایامی که برای گرامیداشت جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جلسات علنی مجلس تعطیل خواهد بود، گزارش خود را آماده و منتشر کنیم تا نمایندگان در فرصتی که در حوزه انتخابیه حضور دارند پیشنهادات خود را ارائه دهند و پس از اتمام تعطیلات دهه فجر و هفته آخر بهمن ماه کار بررسی بودجه 96 را در صحن علنی آغاز کنیم.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها