رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234236

شهباززاده از آلانیا اسپور رضایت‌نامه گرفت

ساعت 24- سجاد شهباززاده رضایت‌نامه خود را از باشگاه آلانیا اسپور گرفت.

سجاد شهباززاده
style="text-align:justify">سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته استقلال که به آلانیا اسپور ترکیه رفته، بالاخره رضایت‌نامه خود را از این تیم گرفت. مدت‌ها بود که او وضعیت خوبی در آلانیا اسپور نداشت و بحث این موضوع مطرح شده بود که سجاد قصد دارد به پرسپولیس برگردد.

سجاد شهباززاده با دریافت رضایت نامه خود از باشگاه آلانیا اسپور در آستانه پیوستن به باشگاه استقلال قرار گرفت. اما حالا باید دید مقصد سجاد کدام تیم خواهد بود؛ تیم قرمز یا تیم آبی؟
اول فصل دو نفر از بزرگترهای تیم، درحالی که منصوریان او را می‌خواست، به او گفتند که از استقلال برو چراکه به تو بازی نمی‌رسد. او هوایی شد و شرایط طوری رقم خورد که منصوریان دیگر نتوانست پیدایش کند. ناگهان هم خبر آمد که شهباززاده به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوسته است.
الان هم اگرچه سجاد از آلانیا اسپور جدا می‌شود، اما همچنان خیلی مطمئن نیست که در استقلال بازی‌اش بدهند و از استقلالی‌ها دلخور است. به همین دلیل مدتی است که اصلا جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهد. از طرفی بحث پرسپولیسی شدن این بازیکن هم منتفی نشده و پرسپولیسی‌ها که پریموف را کنار گذاشته‌اند، بعید نیست ناگهان با مبلغی قابل توجه به سراغ شهباززاده بروند.
علیپور هم مهاجم موفقی نبوده و شاید اگر سجاد به پرسپولیس برود، برانکو به بازی با دو مهاجم هم فکر کند. البته سجاد هم بازیکن یاغی و پر حاشیه ای نیست که تبعات رفتن به تیم رقیب را بپذیرد و این بزرگ ترین چالش بر سر رفتن او به تیم رقیب است.

خبر آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها