رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234897

علی کریمی: موهام ریخت از دست اینها، دیگه مغزم کار نمیکنه!

ساعت24-مدیرفنی خونه به خونه گفت: «موهام ریخت از دست اینها. دیگه مغزم کار نمی‌کنه. چرا اینطوری بازی می‌کنند... دیگه من نمی‌دونم هر کاری که خودت صلاح می‌دونی بکن.»

خونه‌به‌خونه هر کاری که می‌کند موفق نمی‌شود. علیرضا مرزبان که پیکان را بالا آورده بود آوردند اما موفق نشدند. او را اخراج کردند باز هم اوضاع درست نشد.

آنها این هفته هم با نتیجه دو بر صفر به پارس جنوبی باختند تا رویای صعود برای تیم‌ متمول شمال دور از دسترس‌تر شود. چند ستاره مثل محسن فروزان و حنیف عمران زاده هم آمدند و رفتند. علی کریمی حتی مهرداد میناوند رفیق و همبازی قدیمی را هم کنار گذاشت اما همچنان تیم روی نوار ناکامی است.

دیروز علی کریمی به سبک و سیاق همیشگی کنار حسن‌زاده مالک باشگاه در جایگاه کوچک استادیوم بازی را تماشا کرد و آخر بازی یکی از عصبانی‌ترین افراد حاضر در استادیوم بود. تا آنجا که یکی، دو باری موبایلش هم از دستش به زمین افتاد.

او سر آخر رو به مالک باشگاه کرد و با عصبانیت گفت: «موهام ریخت از دست اینها. دیگه مغزم کار نمی‌کنه. چرا اینطوری بازی می‌کنند... دیگه من نمی‌دونم هر کاری که خودت صلاح می‌دونی بکن.»

به گزارش خبرنگاری که ردیف پشت او در این جایگاه نشسته بود، بعد از استارت بازیکن پارس جنوبی در اواخر بازی باز هم صدای کریمی در می‌آید و حسابی از بازیکنانشان انتقاد می‌کند: «تعصب اینها از بازیکنان ما بیشتر است. من مطمئنم پول پنج تا بازیکن ما اندازه کل بودجه آنهاست. اونوقت ببین چطور زحمت می‌کشند و می‌دوند. همش می‌گن بدنساز می‌خوایم... چه بدنسازی؟»

تماشاگران شمالی بعد از بازی به تندی علیه بازیکنان‌شان شعار دادند و حسابی از خجالت آنها درآمدند. علی کریمی هم صبر کرد استادیوم خلوت شود و بعد جایگاه شیشه‌ای را ترک کرد تا با آنها روبه‌رو نشود.

به‌نظر می‌رسد مربیان موقت تیم هم توان اداره تیم متمول را ندارند و باز هم باید شاهد تغییرات دیگر در این تیم باشیم.

روزنامه گل

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها