رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 234941

شنبه، زمان عقد قرارداد بمب بعدی پرسپولیس

ساعت24-باتوجه به اقدامات جدید انجام شده، باشگاه پرسپولیس به عقد قرارداد و جذب مدافع عراقی مدنظر خود امیدوار شد.

سعد ناطق، مدافع جوان و ملی‌پوش عراقی یکی از گزینه‌های مدنظر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس برای تقویت خط دفاع این تیم است.

بعد از جدایی آنتونی گولچ استرالیایی از پرسپولیس، برانکو در ترکیب کلی بازیکنان خود تنها سه مدافع میانی دارد و از آن جایی که سرمربی سرخپوشان به هیچ وجه به پلی یانسکی، مدافع اوکراینی تیمش اعتقاد ندارد و حسین ماهینی را در مرکز خط دفاع به او ترجیح می دهد، در برنامه‌های نقل و انتقالات خود برای نیم فصل، جذب دو مدافع را در دستور کار قرار داد.

شجاع خلیل زاده و ایگور پراهیچ دو مدافع اصلی مدنظر برانکو بودند که مخالفت دو باشگاه سپاهان و نفت و همچنین محدودیت در جذب بازیکن غیرآسیایی منجر به منتفی شدن حضور این دو بازیکن در پرسپولیس شد. بعد از عدم موفقیت پرسپولیس در جذب مدافعان مورد نظر سرمربی این تیم، مدافع جوان تیم ملی عراق به برانکو معرفی شد که او بعد از دیدن فیلم بازی‌های سعد ناطق، این مدافع عراقی را تایید کرد و باب مذاکره باشگاه پرسپولیس با این بازیکن جوان باز شد.

بعد از انجام مذاکرات اولیه، مسئولان پرسپولیس که امیدوار بودند ناطق هفته گذشته به تهران بیاید با مخالفت باشگاه نیروهوایی عراق تا حدودی از جذب این بازیکن ناامید شدند، اما با تلاش‌های جدید صورت گرفته مشکلات صدور رضایتنامه این بازیکن حل شده و با باز شدن پای یک ایجنت ایرانی جدید به این موضوع، سعد ناطق به حضور در پرسپولیس نزدیک شده است.

پیش از این ترکاشوند، مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس هفته گذشته گفته بود ناطق خودش به دنبال رضایتنامه خواهد بود و دو روز دیگر برای عقد قرارداد به ایران خواهد آمد اما با گذشت ۱۰ روز از آن تاریخ این بازیکن هنوز موفق به دریافت رضایتنامه خود نشده است. باشگاه پرسپولیس طبق سیاست خاص خود، در این زمینه به صورت مستقیم با باشگاه نیروهوایی عراق مذاکره نکرده و قرار شده است تا خود ناطق به صورت شخصی رضایت باشگاه نیروهوایی را برای جدایی جلب کند که بعد از مخالفت اولیه این باشگاه با جدایی مدافع خود، حالا گفته می‌شود ناطق با ارائه یک راهکار جدید به مدیران نیروهوایی، موافقت آنها برای صدور رضایتنامه خود را گرفته است.

پیرو همین موضوع، در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، رضایتنامه سعد ناطق طی روزهای جمعه یا شنبه صادر خواهد شد و او به احتمال فراوان در ابتدای هفته آینده برای عقد قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس به ایران سفر خواهد کرد.

باشگاه نیروی هوایی عراق پیش از این برای صدور رضایتنامه ناطق مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب کرده بود که این درخواست با مخالفت علی اکبر طاهری روبرو شد و بعد از آن بود که قرار شد سعد ناطق به صورت شخصی برای گرفتن رضایتنامه خود از باشگاه نیروهوایی اقدام کند.

سایت 90

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها