رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 235052

همه نگاهها به نمایش بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس مقابل استقلال

ساعت 24- مهاجم گلزن و تاثیرگذار پیکان در آخرین حضور احتمالی خود در جمع بازیکنان جلالی به دنبال اثبات توانایی های خود است.

مهار گادوین منشا برای استقلال یکی از مهم ترین ماموریت های خط هافبک و دفاع استقلال است. منشا که به دلیل شایعات پیرامون جدایی اش از پیکان و حضور در تراکتورسازی در دیدار هفته گذشته شاگردان جلالی نیمکت نشین بود، در این دیدار احتمالا با توجه به سیاست های مدیران پیکان مبنی بر در آمدزایی و پیشنهاد چشمگیر تراکتورسازی، برای آخرین بار پیراهن پیکان را بر تن خواهد کرد.


این مهاجم که با توجه به قیمت پایین و البته کیفیت بسیار بالایی که داشت، خیلی زود در فوتبال ایران چهره شد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم جلالی بود و پس از اینکه در هفته های گذشته با دریافت پیشنهادات متعدد از نظر روحی دچار افت شد، تیم جلالی نیز از فرم خوب خود فاصله گرفته است. با این وجود به نظر می رسد این بازیکن که در آستانه خروج از پیکان است در آخرین حضور خود در جمع بازیکنان جلالی نمایشی مانند گذشته داشته باشد تا خط دفاعی استقلال کار سختی برابر او داشته باشند.


منشا در صورت حضور در تراکتورسازی باید با مهاجمانی مانند فرزاد حاتمی، مهدی شریفی و ادینیو و البته سجاد شهباززاده که احتمالا حضور او در این تیم نیز بسیار بالاست رقابت کند تا جایگاهی در ترکیب اولیه این تیم پیدا کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها