رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 236187

اولین پس لرزه پرسپولیسی شدن روزبه چشمی

ساعت 24- جدا از قرارداد سه ساله توافقنامه ای را با روزبه چشمی به امضا رساندیم تا باشگاه براساس آن به این بازیکن پرداختی داشته باشد. لذا اگر قرار باشد این بازیکن به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل شود در این باره مسوولان فعلی نقل و انتقالات باشگاه و مدیریت تصمیم گیری خواهند کرد.

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: روزبه چشمی بازیکن ماست.

پندار توفیقی که در ابتدای فصل مسوولیت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال را عهده دار بود در واکنش به خبر پرسپولیسی شدن روزبه چشمی که نگرانی هواداران تیم آبی پوش را موجب شده است اظهار داشت: آقای روزبه چشمی بازیکن استقلال است و ما با این بازیکن قرارداد سه ساله داریم. قراردادی که دو ساله بود و ما با او فسخ کرده بودیم در ادامه به قراردادی سه ساله تبدیل شد.

وی افزود:در تاریخ 95/2/29 در نشستی قرارداد روزبه چشمی به مدت سه سال با باشگاه استقلال تمدید شد و ما براساس همین قرارداد به این بازیکن پرداختی داشته ایم. روزبه چشمی علی رغم مصدومیتی که داشت مورد حمایت باشگاه قرار گرفت و ما جدا از بحث پرداختی، کمک هزینه تهیه منزل و هزینه های درمان او را تقبل کردیم. یعنی او در کنار استقلال خواهد بود و هواداران ما بدانند که بازیکن توانمندشان با باشگاه قرارداد دارد.

توفیقی در پایان گفت: جدا از قرارداد سه ساله توافقنامه ای را با روزبه چشمی به امضا رساندیم تا باشگاه براساس آن به این بازیکن پرداختی داشته باشد. لذا اگر قرار باشد این بازیکن به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل شود در این باره مسوولان فعلی نقل و انتقالات باشگاه و مدیریت تصمیم گیری خواهند کرد.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها