رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 236207

ترسوترین بازیکنان پرسپولیس و تراکتور برای جدال صدرنشینی

ساعت 24-دربی صدر جدولی‌های شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی هفته آینده برگزار خواهد شد که سرمربی هر دو تیم با مشکلات زیادی گام در این میدان حساس می‌گذارند.

div class="DetailsText col-lg-12 col-md-12 col-sm-12 col-xs-12">
کار امیر قلعه نویی در دیدار مستقیم با رقیب قهرمانی اش بسیار سخت خواهد بود چرا که ۶ بازیکن خود را در این حساس ترین بازی فصل در اختیار ندارد و این یعنی دردسر بسیار زیاد برای سرمربی تراکتورسازی

برای این دیدار محرومیت مهدی شریفی، مهدی کیانی و خالد شفیعی و مصدومیت محمد ایرانپوریان، هادی محمدی و احتمالا شهرام گودرزی برای امیر قلعه نویی بسیار مهم و دردسرساز است.

تراکتورسازی روزهای بسیار سختی را پیش رو می بیند این تیم که در کورس قهرمانی قرار داشت طی سه هفته اخیر شش امتیاز از صدر جدول عقب افتاده و به این ترتیب اگر دیدار مستقیم با پرسپولیس را در استادیوم آزادی نبرد با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

در آنسو البته پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی ندارد و با چهار بازیکن دو اخطاره درست پیش از دربی در سنگین ترین دیدار فصل باید اجازه ندهد که تراکتورسازی بازی را به سود خود تمام کند در حالی که علیپور محروم و ربیع خواه هم مصدوم هستند.

چهار بازیکن دو اخطاره پرسپولیس جزو مهره های کلیدی هستند، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری چهار بازیکن اصلی پرسپولیس دو اخطاره‌اند و این هم جز مصائب برانکو مقابل تراکتور سازی محسوب می شود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۷ روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها