رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 237680

آغاز پیش‌ فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطارها

ساعت 24-معاون مسافری راه‌آهن گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از امروز و پیش‌فروش حضوری در دفاتر فروش بلیت قطار از 18 بهمن آغاز می‌شود.

21
میرحسن موسوی اظهار داشت‌: طرح سفرهای نوروزی و پیک سفرها از 25 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ادامه می یابد.

وی با اشاره به اختصاص قطارهای مختلف برای سفرهای نوروزی گفت: ظرفیتی که برای ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم اختصاص 204 قطار در هر روز به کل مسیرها است.

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: 4300 قطار برای کل ایام پیک نوروز پیش بینی شده است.در این ایام یک میلیون و 615 هزار «نفر صندلی» ایجاد کرده‌ایم که 730 هزار «نفر صندلی» مربوط به قطارهای مسیر مشهد و زائران امام رضا (ع) است.

موسوی ادامه داد: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به مدت سه روز و در مدل‌های مختلف ادامه دارد.

وی افزود: از ساعت 17 امروز پیش فروش اینترنتی در همه مسیرها به غیر از مسیر تهران - مشهد آغاز می‌شود.

موسوی ادامه داد: از ساعت 7:30 روز 18 بهمن ماه پیش فروش بلیت قطار در همه مسیرها به غیر از تهران- مشهد از طریق آژانس‌ها آغاز می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: از 18 بهمن پیش فروش مسیر تهران - مشهد و بالعکس از ساعت 17 از طریق اینترنت آغاز می‌شود و از 19 بهمن ساعت هفت و نیم صبح پیش فروش مسیر تهران - مشهد و بالعکس از طریق آژانس‌ها خواهد بود.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: پیش‌فروش‌ها در سه روز انجام می‌شود و از روز چهارم به بعد در همه مسیرها فروش بلیت قطار داریم.

وی با بیان اینکه 2 هزار مراکز فروش بلیت قطار در سطح کشور فعالیت می‌کنند گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند انتقاد،‌ پیشنهاد و نظر خود را با شماره تلفن 0215149 درمیان بگذارند.

موسوی با بیان اینکه بلیت قطارهای نخجوان- مشهد و بالعکس هم در زمان‌های ذکر شده پیش‌فروش در سیستم و آژانس‌ها موجود است گفت: به دلیل آنکه شرکت‌های ریلی تقاضایی برای افزایش قیمت بلیت‌های قطار نداشتند در نوروز پیش رو نیز بلیت قطار افزایش نمی‌یابد.

خبرگزاری صداوسیما

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها