رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 237797

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

ساعت 24- مدیرکل راه آهن خراسان رضوی از پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از 17 بهمن ماه خبرداد.

محمد هادی ضیایی مهر، با ‌اشاره به پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی اظهارکرد: پیش فروش بیلت‌های نوروزی از یکشنبه 17 بهمن ماه از ساعت 17:00 بعد از ظهر در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد، بنابراین علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه همچنین آژانس‌های سطح کشور جهت تهیه بلیط کلیه شهرهای کشور به مقاصد مختلف (به غیر از مسیر تهران - مشهد و بالعکس ) فرآیند ثبت نام و خریداری بلیت را انجام دهند.

وی درباره فروش بلیت‌های مسیر تهران - مشهد و برعکس گفت: فروش اینترنتی بلیت‌های این مسیر طبق برنامه‌ریزی‌ها از دوشنبه 18 بهمن ماه از ساعت7:30 صبح شروع و فروش بلیط از سوی آژانس‌های سطح شهر از روز سه شنبه 19 بهمن ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می‌شود.

مدیر کل راه‌آهن خراسان رضوی اعلام کرد: تاریخ حرکت سفرهای نوروزی بعد از خریداری بلیت از 25 اسفند ماه امسال آغاز و تا 15فروردین ماه سال 96 فرآیند همچنان ادامه دارد.
ضیایی مهر در خصوص قطار بین‌المللی نخجوان - مشهد عنوان کرد: این قطارهفته‌ای دوبار در روزهای یکشنبه و پنجشنبه از نخجوان به مشهد و دوشنبه و جمعه از مشهد به نخجوان حرکت می‌کند.

وی درخصوص افزایش هزینه‌ها بیان کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در ایام پیک نوروزی صورت نخواهد گرفت.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی تعداد دفاتر فروش بلیت در مشهد را 200 مورد و در کل خراسان را 273 اعلام کرد و افزود: این دفاتر در خدمتگزاری به هموطنان حاضر و آماده‌اند تا هموطنان با حضور در این دفاتر، بلیت کلیه محورهای داخلی را به صورت همزمان ازطریق سیستم اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور تهیه نمایند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها