رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 238289

پروین؛

صد در صد پرسپولیس قهرمان میشود / جایگاه تیم ها در جدول ربطی به برنده شدن در دربی ندارد

ساعت24-
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «هنوز ۱۰ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما من از هفته دوم گفته بودم که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.»

علی پروین در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «بسیار بازی خوبی را تماشا کردیم. دست هواداران هم درد نکند که به استادیوم رفتند و دیدید که چه حمایت پرشوری هم از پرسپولیس انجام دادند. به نظر من این تیم همان‌طور که گفتم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. بازیکنان پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتند و هر کسی که بازی را دیدید، از این نوع بازی ابراز رضایت کرد. خود من که کلی لذت بردم.»

وی ادامه داد: «بازی خوب پرسپولیس به کنار، اما نباید از تراکتورسازی هم غافل شویم؛ چرا که این تیم بازی بسیار خوبی انجام داد و این نتیجه چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند، به‌خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی برای این تیم زحمت زیادی کشیده و نباید زحمت او نادیده گرفته شود. به هر حال فوتبال همین است و یک روز شما خوب هستید و یک روز نه، اما نمی‌توان ارزش‌های تراکتورسازی را زیر سوال برد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دربی که هفته آینده برگزار می‌شود، تصریح کرد: «به هر حال دربی یک بازی خاص است که مردم 6 ماه منتظر آن می‌مانند. امیدوارم یک بازی جوانمردانه را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و در نهایت هر تیمی که بهتر بود برنده شود. قطعاً مساوی به درد بازیکنان و هواداران نمی‌خورد، اما چیزی که وجود دارد این است که جایگاه تیم‌ها در جدول نمی‌تواند باعث شود تیمی را از پیش برنده بدانیم. قطعاً مهم‌ترین موضوع این است که مردم بازی جوانمردانه‌ای را شاهد باشند.»

پروین در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: «صد در صد پرسپولیس قهرمان می‌شود و در این موضوع نباید شک کنید. من از هفته دوم گفتم که این پرسپولیس قهرمان خواهد شد، اما به هر حال 10 هفته به پایان لیگ باقی مانده و نباید از حالا همه چیز را تمام‌شده دانست.»

وی در خصوص دیدار امروز استقلال مقابل السد قطر هم افزود: «به نظرم برای این بازی نباید صحبت‌های قرمز و آبی کرد. این یک بازی ملی است، به خصوص اینکه حریف هم یک تیم قطری است. امیدوارم همه مردم به استادیوم بروند و از استقلال در این بازی حمایت کنند. به هر حال استقلال نماینده ایران است و نباید صحبت از قرمز و آبی بشود. امروز همه مردم از استقلال حمایت کنند، چون این تیم نماینده ایران است.»

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها