رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 238426

بازداشت بازیکن اتلتیکومادرید به جرم کتک زدن نامزدش

ساعت 24- لوکاس ارناندنس و نامزدش بامداد جمعه به شدت با هم درگیر شدند که این موضوع به دستگیری بازیکن اتلتیکو مادرید انجامید.

اتلتیکومادرید
به‌ گزارش آس، جمعه صبح خبر بازداشت لوکاس هرناندنس، مدافع اتلتیکومادرید منتشر شد. او به علت بد رفتاری با نامزدش دستگیر و قرار شد شنبه در دادگاه حضور پیدا کند.

البته بازیکن اتلتیکو جمعه شب با وثیقه آزاد شد. دیروز دادگاه اسپانیا درخواست هفت ماه زندان برای ارناندس کرد. همچنین خواستار چهار ماه زندان برای آملیا لورنته (نامزد ارناندس) به علت این درگیری و موضوع دیگری شد.

آس بامداد امروز (سه شنبه) درباره درگیری ارناندس و لورنته نوشت: بامداد جمعه زمانی که بازیکن اتلتیکو در اتومبیلش به خانه بازمی‌گشت، نامزدش در خیابان منتظرش بود. ارناندس اتومبیل را متوقف کرد تا نامزدش سوار شود. پس از آن بحث شدیدی میان آنها به وجود آمد. لورنته با ناخنش، صورت لوکاس را زخمی کرد و سپس با کلید به گردن بازیکن اتلتیکو آسیب رساند. پس از آن هر دو نفر از اتومبیل خارج شدند. لورنته با کلید خود این بار به ماشین ارناندس آسیب رساند. بالاخره ارناندس واکنش نشان داد و با کمربند به سمت نامزدش رفت و باعث زخمی شدن فک و لبش شد.

با این حال هیچ یک از آنها درخواست غرامت نکردند. خسارت وارد شده به ماشین ۳۹۰ یورو بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها