رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 240512

آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ برتر و آسیا

ساعت24-آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با جذب شهاب کرمی و باقی ماندن محمدامین آرام‌طبع در این تیم، می‌تواند فقط 2 بازیکن آزاد زیر 23 سال به تیمش اضافه کند. با حضور کریمی و آرام‌طبع در لیست بزرگسالان پرسپولیس پر شده و این تیم فقط می‌تواند 2 بازیکن زیر 23 سال جذب کند. فهرست زیر 23 ساله‌های پرسپولیس 4 جای خالی دارد و این تیم که فقط شهاب کریمی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده می‌تواند 2 بازیکن آزاد دیگر که باید زیر بیست و سه سال باشد جذب کند. یکی از این نفرات می‌تواند بازیکن زیر بیست و سه سال آسیایی ( به جای گولج) باشد.

برانکو دیروز عنوان کرده برای تقویت تیم تلاش خواهد کرد اما مسئولان باشگاه تاکید دارند در حال حاضر گزینه‌ای از سوی برانکو به باشگاه معرفی نشده و مذاکراتی با بازیکنی برای جذب انجام نشده است اما ممکن است با نظر برانکو و با انتخاب بازیکنان زیر 23 سالی که آزاد باشند به تیم جذب شوند. این در حالی است که برخی از منابع خبری از تلاش‌های پرسپولیس برای جذب شهباززاده خبر می‌دهند اما این در حالی است که لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس پر شده است.

طبق قوانین پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای این مسابقات فقط امروز را فرصت دارند که بازیکن یا بازیکنانی را به فهرست آسیایی خود اضافه کنند. طبق مقررات لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می‌تواند 30 بازیکن بدون محدودیت سنی به کمیته مسابقات لیگ قهرمانان معرفی کند. پرسپولیس نام 23 بازیکن را معرفی کرده و چند جای خالی دارد. امروز پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران به شرطی می‌توانند بازیکن جدید را به لیست آسیایی خود اضافه کنند که اولا این بازیکن قراردادش را فسخ کرده باشد دوما با تیم جدید خود قرارداد بسته باشد و در نهایت مدارک ثبت قراردادش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده باشد.

باشگاه پرسپولیس اخیرا با دو بازیکن اوکراینی قرارداد را فسخ کرده اما نکته مهم این است که جدایی این 2 بازیکن منجر به خارج شدن لیست پرسپولیس نخواهد شد چرا که فسخ با این دو بازیکن بعد از اتمام مهلت نفل و انتقالات زمستانی صورت گرفته است. با این حساب پرسپولیس برای لیگ برتر نمی‌تواند بازیکن آزاد غیر آسیایی جذب کند چرا که 3 سهمیه پرسپولیس با ماندن پریاموف و پال یانسکی و استفاده از رادوشوویچ پر شده است.

باید دید در ادامه فصل برانکو و طاهری برای تقویت تیم در برخی از پست‌ها از جمله در دفاع چپ و دفاع میانی بازیکن زیر 23 سال و باکیفیتی جذب خواهند کرد یا نه. پرسپولیس هم اکنون با جدایی گولج و پال یانسکی فقط سید جلال حسینی و محمد انصاری را به عنوان مدافعان میانی در اختیار دارد و با مصدومیت یا محرومیت هر یک از آنها از حسین ماهینی در خط دفاع استفاده می‌شود. برانکو اعتقادی به پال یانسکی نداشت و حامد آقایی بازیکن جوان پرسپولیس هم از تجربه بازی در لیگ برتر برخوردار نیست. برانکو قبل از شروع فصل نقل و انتقالات خواهان جدایی 2 بازیکن اوکراینی شده بود اما مسئولان باشگاه به او اعلام کردند تلاش می‌کنیم فسخ با یکی از آنها انجام شود. برانکو هم خواهان فسخ پال یانسکی شده بود.

قبل از شروع تمرینات پرسپولیس در نیم فصل دوم خبر مقدماتی برای فسخ مدافع اوکراینی منتشر شد اما این بازیکن برای فسخ و نگرفتن پول باقیمانده از مدت قراردادش چراغ سبزی نشان نداد و کار طاهری برای فسخ این بازیکن مشکل شد.برانکو هم وقتی از جذب پراهیچ و خلیل‌زاده ناامید شد و متوجه شد پال یانسکی در تیم ماندنی شده گفت او می‌تواند به تیم کمک کند. در این شرایط همه از فسخ قرارداد این بازیکن ناامید شدند تا اینکه فردای بعد از باخت به استقلال در دربی این خبر رسانه‌ای شد.

دیروز خبرگزاری فارس در این باره نوشته بود طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس نام این دو بازیکن برای بازی دربی در لیست پرسپولیس قرار داشت اما مشخص نشد چه اتفاقاتی افتاد که نام این 22 بازیکن از لیست خارج شد و دو دروازه‌بان روی نیمت تیم قرار گرفتند.مسئولان پرسپولیس درباره چگونگی فسخ با این بازیکنان نظری ندادند و باید دید در نهایت چه توافقی صورت گرفته است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها