رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 241834

یخ‌زدگی معابر در استان‌های شمالی کشور/ پراکندگی گرد و غبار در خوزستان

ساعت 24-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از یخ‌زدگی و لغزندگی محورهای مواصلاتی در استان‌های شمالی کشور خبر داد.

2
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر مداخلات جوی به شکل برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور پایان یافته است.

رحمانی افزود: در حال حاضر به جهت برودت هوا در استان‌های شمالی کشور از جمله گیلان، محدوده دیلمان-گردنه حیران، مشهد و محور قوچان شاهد یخ‌زدگی و لغزندگی هستیم که بر همین اساس رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان هنگام تردد از محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی کشور الزامی است.

وی همچنین از پراکندگی گرد و غبار در استان خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در استان خوزستان شاهد پدیده گرد و غبار و کاهش دید هستیم.

رحمانی در رابطه با محورهای مسدود اظهار داشت: در حال حاضر محورهای سقز- مریوان، شیراز- جهرم و بندر لنگه- بندرعباس مسدود هستند که تلاش جهت بازگشایی آنها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان مطرح کرد: با توجه به برودت هوا و بارش‌های اخیر و لغزندگی سطح راه‌ها به رانندگان توصیه می‌کنیم در صورت تردد در محورهای کوهستانی جهت اطلاع از مسیرها حتماً با پلیس راه راهور تماس گیرند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها