رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242281

سردار سلامی: نام امام خمینی (ره) با مفهوم بیداری اسلامی گره خورده است

ساعت24-جانشین فرمانده سپاه گفت: آمریکا به پایان‌کار خود نزدیک می‌شود.

سردار سلامی.jpg
سردار حسین سلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان که در کانون جوانان بسیج ناحیه‌کرج برگزار شد با اشاره به حضور باشکوه مردم در حماسه9 دی اظهارکرد: دراین روز خاطره مقاومت مردم و حمایت آنها از نظام و ولایت فقیه زنده شد.

وی ادامه داد: البرز نشینان برای نظام و انقلاب هزینه‌کرده‌اند و این استان با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم شناخته می‌شود.

سلامی دربخش دیگری از صحبت های خود به تاثیرامام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: نام امام راحل انسان را یاد شکسته شدن استخوان‌های قدرت‌های شیطانی باطل این عصر می‌اندازد.

جانشین فرمانده سپاه توضیح داد: نام امام خمینی (ره) یادآور بیداری مسلمانان از جهل مدرن است .

وی ابرازکرد: امام خمینی (ره) هویت، استقلال، آزادی، کرامت و شرافت را برای ملت ایران و مسلمانان جهان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه بیرق انقلاب بعد از امام خمینی (ره) به فرد با صلاحیت و شایسته ای سپره شد اضافه‌کرد: بعد از امام راحل، بیرق باشکوه انقلاب به دست شخصیتی قرار گرفت که ناخدای نجات امت اسلام است.

این مسئول‌گفت: شکوه ولایت علوی توسط ناخدای سفینه نجات در جامعه نمود دوچندانی پیدا می‌کند.

سلامی با اعلام اینکه امروز وجود شریف ولی‌فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یک موهبت و مائده‌ای استثنایی و الهی برجهان اسلام و مستضعفان است، اضافه کرد: وجود این گوهر شریف جای شکر و قدردانی دارد.

جانشین فرمانده سپاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عظمت اسلام در دنیای امروز اشاره کرد وگفت: عظمت اسلام برای قدرت‌های بزرگی‌که پیشرفت و جهانی‌شدن خود را به معنای تسلط برجهان اسلام می‌دانستندقابل تحمل نیست .

وی خاطرنشان‌کرد: این قدرت‌ها سال‌ها از غارت انرژی سرشار اسلام روزگار می‌گذراندند و خود را همه‌کاره دنیا فرض می‌کردند ولی قدرت اسلام آنها را ناامید ساخته است.

وی بیان کرد: تا امروز دشمنان تمام ابزارهای خود را به‌کارگرفتند تا از تبدیل‌شدن اسلام به قدرت و بیداری اسلامی جلوگیری کنند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تولد تا کنون درگیر جنگ بوده توضیح داد: از ابتدای تولد انقلاب تا کنون آمریکا، اروپا و رژیم‌های متعهد با آمریکا مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

سلامی بابیان اینکه دشمن همه تدبیر، نیرنگ و فتنه خود را به کار گرفت تا انقلاب را به نابودی بکشاند، گفت: در هر صحنه‌ای اسلام پیروز و انقلاب اراده خود را بر دشمن نشان داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای پیروز بوده و دشمنان را ناامید کرده است امروز دشمنان مأیوس و سرشکسته هستند و از قدرت عمل برخوردار نیستند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه آمریکا به‌آخرکار خود نزدیک می شود گفت: تا امروز هرگز چهره آمریکا را شکسته و ناامید ندیده بودیم.

سلامی افزود: امروز ناامیدی و فقدان نشاط را در چهره آمریکا می‌توان به‌راحتی دید که این امر نشان دهنده نزدیک شدن این کشور به پایان کار خود است .

این مسئول‌گفت: محیط اجتماعی فروپاشیده و ۳۸ هزار خودکشی جوانان در طول هرسال بیانگر نابودی این کشور است.

سلامی در ادامه صحبت‌های خود به حضور مردم درصحنه‌های بزرگ سیاسی و اجتماعی از جمله راهپیمایی بیست و دوم بهمن اشاره کرد وگفت: ملت ایران با تکیه‌بر قدرت درونی توانسته اند سازه‌ها، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای نظام را ایجادکنند.

این مسئول تصریح‌کرد: امروز دشمن با نگاه به این قدرت به پناهگاه می‌رود و درصدد توقف آن است.

سلامی با تأکید بر اینکه وقتی مردم ایران به صحنه می‌آیند دروازه‌های رحمت بر کشور جمهوری اسلامی ایران گشوده می‌شود، گفت: فلسفه وجودی سپاه مبتنی بر اداره جهاد بزرگ است و توفیق پوشیدن لباس فداکاری و فدا شدن در راه آرمان ملت جای افتخار دارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها