رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242551

محاکمه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به دختر جوان تهرانی!

ساعت 24-فوتسالیست معروفی که متهم است با فریب دختری جوان وی را در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

5
رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت دختری جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. دختر جوان به مأموران گفت، یکی از فوتسالیست‌های معروف که با وی طرح دوستی ریخته بود وی را فریب داده و به خانه‌اش کشانده و در آنجا وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است. با این شکایت پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز اتهام تجاوز به عنف به متهم که فوتسالیستی 27ساله است و سابقه بازی در تیم ملی را دارد تفهیم شد.

در این جلسه شاکی جزئیات حادثه‌ای را که برایش اتفاق افتاده بود بازگو کرد. او گفت: فوتسالیست جوان از مدتی قبل به شکل تلفنی و پیامکی و حتی تلگرامی با من در ارتباط بود و ادعا می‌کرد به من علاقه دارد و می‌خواهد با من ازدواج کند. من هم به این خیال که او واقعا قصد ازدواج دارد به رابطه تلفنی‌ام با او ادامه دادم تا اینکه یک شب از من خواست برای دیداری کوتاه به خانه‌اش بروم. من هم قبول کردم و به آنجا رفتم اما او من را در خانه‌اش زندانی کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

به‌دنبال اظهارات دختر جوان، متهم در جایگاه ایستاد و به دفاع از خودش پرداخت. او گفت: اتهام تجاوز به عنف را قبول ندارم و دختر جوان با خواست خودش به خانه‌ام آمده بود. با وجود انکارهای متهم، قضات دادگاه پس از شنیدن دفاعیات وکیل مدافعش و اخذ آخرین دفاع از او برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و قرار است به‌زودی رأی خود را صادر کنند.

در همین حال وکیل شاکی به فارس گفت: براساس اظهارات موکلم روز 4شهریورماه این فوتسالیست با خوراندن نوشیدنی موکلم را بیهوش کرده و در نهایت وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وی ادامه داد: متهم بارها مدعی شد که شاکی به عقد موقت وی درآمده اما دادگاه زمانی که از او صیغه‌نامه کتبی خواست وی نتوانست ادعای خود را ثابت کند. به گفته وی به‌نظر می‌رسد تا هفته دیگر رأی دادگاه در این‌باره صادر می‌شود.

روزنامه همشهری

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها