رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242586

بیماری نادر این زن همه را فراری می دهد+ تصاویر

ساعت 24-همه مردم به خاطر بیماری عجیب این زن از او فاصله می گیرند.

زنی به نام کِلی فیدو، از سندروم بوی ماهی رنج می‌برد. به گفته‌ی کلِی این بیماری باعث می‌شود سیستم‌های دفع بوی بدن انسان از کار افتاده و نفس، بدن، عرق انسان، بوی بسیار بد و زننده‌ای مانند بوی ماهی خام و گندیده را بدهد که واکنش‌های تند اطرافیان را به همراه دارد. همچنین یاد آور شد که فکر می‌کند، تنها ۳۰۰ الی ۶۰۰ نفر در کل جهان به این سندروم مبتلا باشند.

این زن ۱۶ سال پیش با فرد مورد علاقه اش آشنا و ازدواج کرد. همسر ۴۵ ساله او می‌گوید:بعضی وقت‌ها واقعا از بوی او اذیت می‌شوم، ولی سعی می‌کنم به روی کِلی نیاورم و ضمن حمایت به او روحیه بدهم.
او در طول روز ۴ بار دوش می‌گیرد و اکثر اوقات از اسپری خوشبو کننده استفاده می‌کند، اما مدام در اضطراب به سر می‌برد که اطرافیانش اذیت نشوند و مبادا با وی برخورد تند و ناراحت کننده‌ای داشته باشند. برای همین، کار در شیفت شب پرتونگاری بیمارستان اولدهام را به عهده گرفته است تا کمتر با مردم جامعه در ارتباط باشد، بلکه به این صورت از استرس خود کمی بکاهد.
کِلی فیدو می‌گوید:در حال حاضر با این مشکل تا حد زیادی کنار آمده ام، اما نمی‌توانم قول بدهم در مقابل اعتراض دیگران ناراحت نشوم، فقط سعی می‌کنم با توضیح دادن شرایط جسمی خود آن‌ها را توجیه کنم.
بیماری نادر این زن همه را فراری می دهد
بیماری نادر این زن همه را فراری می دهد
بیماری نادر این زن همه را فراری می دهد
بیماری نادر این زن همه را فراری می دهد
بیماری نادر این زن همه را فراری می دهد
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها