رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242886

حکم اعدام برای عامل آزار دختر معلول

ساعت 24-مرد 50 ساله که یک دختر کم‌توان ذهنی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد. او برای نگهداری از پدر مبتلا به آلزایمر دختر به خانه آنها رفته بود اما مرتکب تجاوز شد.

1
اواخر سال 93 زنی به کلانتری چهاردانگه مراجعه کرد و به ماموران گفت: «پدرم آلزایمر دارد و با خواهر 37 ساله‌ام که عقب‌مانده ذهنی است زندگی می‌کند. ما مردی 50 ساله را برای نگهداری از پدرم استخدام کردیم و او مدتی بعد با همسر و سه فرزندش به خانه ما آمد و از پدرم نگهداری کرد. چند روز پیش، خواهرم به خانه من آمد و ماجرای شوکه‌کننده‌ای تعریف کرد. او گفت که مرد میانسال به او تجاوز کرده است. من هم او را نزد پزشک بردم و از وقوع آزار و اذیت مطمئن شدم.»

با ثبت این شکایت، مرد 50 ساله دستگیر شد اما در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه معرفی کرد تا با قرار وثیقه صد میلیون تومانی از زندان آزاد شود. پزشکی قانونی اما پس از مدتی وقوع تجاوز به دختر عقب‌مانده را تائید کرد تا پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد. در جلسه رسیدگی که به شکل غیرعلنی برگزار شد، متهم بار دیگر خود را بی‌گناه دانست و شاکی را دروغگو خواند اما قضات براساس مدارک موجود و تائیدیه پزشکی قانونی، وقوع تجاوز را محرز تشخیص داده و متهم را به اعدام محکوم کردند.

جام‌جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها