رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242901

دختر ۲۰ ساله ای که ناگهان ۴۰ سال پیر شد!! +تصاویر

ساعت 24-زارا هارتشون از ۱۲ سالگی به علت بیماری که از مادرش تریسی گیبسون به ارث برده بود با زنان ۴۰ یا حتی ۵۰ ساله اشتباه گرفته می شد.

1
h1>

زارا که از چهره جدیدش بسیار خوشحال بود اعتمادبنفس خودش را بازیافت. اما چهار سال بعد از این عمل، پوست زارا به آرامی به حالت قبل برگشت و دشمنی خانوادگی او و مادرش را از هم جدا کرد.

دختر ۲۰ ساله ای که ناگهان ۴۰ سال پیر شد

اکنون زارا ۲۰ سال دارد و پذیرفته که به خودش توجه نکند. او می گوید: «از وقتی فهمیدم مبتلا به کوتیس لاکسا هستم واقعا هیچ کاری درباره آن انجام ندادم. آخرین بار پیش یک دکتر در تگزاس رفتم که خوب نیست. سلامتم مرا نگران می کند اما فقط وقتی درباره آن فکر می کنم. بیشتر وقت ها هیچ اهمیتی به آن نمی دهم که خوب نیست.» زارا مصمم است که مانند یک دختر ۲۰ ساله عادی زندگی کند باوجود اینکه هنوز از ملاقات با افراد جدید می ترسد. او از کودکی متفاوت از دیگران به نظر می رسید. وقتی می خندد حس پیر بودن به او دست می دهد و این وحشتناک است. او ۲۰ ساله است، می خواهد خوشحال باشد، ۲۰ ساله باشد و مثل ۲۰ ساله ها رفتار کند.

 دختر ۲۰ ساله ای که ناگهان ۴۰ سال پیر شد

سلامت زارا رو به بدتر شدن است و درنهایت او شجاعت این را یافت که با پزشکی که روی این بیماری مطالعه می کند تماس بگیرد و خبر بدی از دکتر شنید، اینکه این بیماری هر لحظه ممکن است قلب او را حرکت بازدارد. بنابراین تصمیم گرفت قلبش را اسکن کند و متوجه شد که خوشبختانه قلبش سالم است.

دختر ۲۰ ساله ای که ناگهان ۴۰ سال پیر شد


پذیرش شرایط زارا را مصمم کرده از آن برای کمک به دیگران استفاده کند. او بیماری خود را پذیرفته و می داند که هیچکس در این باره مقصر نیست. او تصمیم دارد باقی عمر را تا حد ممکن به مردمی کمک کند که شرایطی مشابه او دارند و می خواهد الهام بخش مردمی باشد که به این بیماری مبتلا هستند و از بیان آن می ترسند.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها