رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242931

رئیسی حضور در انتخابات را نپذیرفته است

ساعت24-ابطحی بیان کرد: تا کنون فشار اصولگراها بر آقای رئیسی موثر واقع نشده و وی قانع نشده است؛ چرا که آقای ریسی تنها کسی است که اصولگرایان در این مرحله در موردش به اجماع رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی
محمدجواد ابطحی، نماینده اصولگرای مجلس در مورد امکان کاندیداتوری ابراهیم ریسی به عنوان کاندیدای اصولگرایان گفت: اصولگرایان با آقای رئیسی در این زمینه که کاندیدای اصولگرایان باشد، صحبت کرده‌اند ولی وی تاکنون قبول نکرده است. آقای رئیسی دلایل خاص و ملاحظاتی برای نپذیرفتن این پیشنهاد دارد و می‌گوید آستان قدس مشکلات زیادی دارد که باید این مشکلات را رفع کند.

ابطحی بیان کرد: تاکنون فشار اصولگراها بر آقای رئیسی موثر واقع نشده و وی قانع نشده است؛ چرا که آقای ریسی تنها کسی است که اصولگرایان در این مرحله در موردش به اجماع رسیده‌اند.

وی در مورد دیگر کاندیدای اصولگرایان و از جمله نامزدهای جبهه یکتا نیز گفت: جبهه یکتا برای خودش کاندید معرفی می‌کند و البته اگر جمنا به کاندیدای اصلح برسد و حتی اگر از پایداری‌ها باشد، ما حمایت می‌کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان این که ما می‌خواهیم اصولگرایان با یک چهره و یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: آقای فتاح، ضرغامی، رستم قاسمی، زاکانی و سعید جلیلی از جمله افرادی بودند که در محافل اصولگرایی به عنوان کاندیدا مطرح شدند ولی اجماعی روی آنها تاکنون نشده است و قطعا اگر آقای رئیسی پیشنهاد اصولگرایان را بپذیرد، اجماع صورت می‌گیرد.

وی در مورد این که رئیسی عضو هیات نظارت بر انتخابات است و در صورتی کاندیداتوری باید استعفا دهد، گفت: وی می‌تواند استعفا دهد و مشکلی ندارد.»

نامه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها