رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 242996

قول حسن یزدانی به مردم ایران

ساعت 24- حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد،گفت: شکست مقابل دیوید تایلور آمریکایی در فینال وزن 86 کیلوگرم جام جهانی کرمانشاه را جبران می کنم.

حسن یزدانی
حسن یزدانی امروز - چهارشنبه - در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان کشتی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کشتی ورزشی انفرادی است و برد و باخت در آن وجود دارد اما اطمینان داشته باشید که در رقابت های آینده این شکست را جبران می کنم.

یزدانی اظهار داشت: به هیچ وجه نمی خواهم شکست برابر حریف آمریکایی را توجیه کنم اما شاید در این باخت حکمتی وجود داشته باشد.


این آزادکار جویباری تیم ملی ادامه داد: شکست مقابل کشتی گیر آمریکایی را به طور کامل فراموش کرده ام و قصد دارم برای مسابقات آینده با قدرت و توان بیشتری در میادین حاضر شوم.
دانشگاه آزادی اسلامی امروز (چهارشنبه) طی مراسمی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران که در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کردند، تقدیر کرد.


در این مراسم محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی، حسن رحیمی، مصطفی حسین خانی، میثم نصیری، یونس سرمستی، حامد رشیدی، پیمان یاراحمدی، امیر محمدی، بهنام احسان پور، یدالله محبی و بهمن تیموری حضور داشتند که با اهدای لوح یادبود و جوایزی از آنان تقدیر شد .


چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 بهمن ماه درسالن ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه با حضور هشت تیم برتر جهان شامل ایران، روسیه، آمریکا، ترکیه، هند، مغولستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان برگزار شد که تیم ایران در دیدار فینال 5 بر 3 آمریکا را شکست داد و برای ششمین مرتبه متوالی و در مجموع هشتمین مرتبه قهرمان شد.


بعد از آمریکا که دوم شد، تیم های جمهوری آذربایجان و ترکیه نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها