رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243128

دادستان کل: اسامی بیش از10 فرد دو تابعیتی به وزارت اطلاعات ارسال شد/اسنادمعتبر است، اما ندیده ام

ساعت24-دادستان کل کشور با بیان اینکه فهرستی از افراد 2 تابعیتی به وزارت اطلاعات ارسال کرده ایم، گفت: این افراد بیش از 10 نفر هستند و یکی از منابع معتبر، این لیست را در اختیار ما قرار داده بود، که من در سخنانی از دولت خواستم با این افراد برخورد کند.

محمدجعفر منتظری
حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای قضایی گلستان اظهارداشت: وزیر اطلاعات اعلام کرده بود که فهرستی به ما نرسیده است که بعد از آن، فهرست را دوشنبه صبح برای وزارت اطلاعات در قالب نامه طبقه بندی شده، فرستادیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بررسی دقیق نسبت به این مساله و اسامی ارائه شده داشته باشند و اگر مستنداتی هم می خواهند اعلام کنند تا در اختیارشان بگذاریم که بصورت قانونی با آنها برخورد شود.
دادستان کل کشور ادامه داد: منبع معتبر و آگاه که اسامی توسط وی تهیه و به ما رسیده، تاکید کرد که اسامی مستند و معتبر است، اما خودم اسناد را ندیده ام.
حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: موسسات و مراکزی که این افراد در آن شاغل هستند در فهرست مشخص و اعلام شده که در مراکز و مناصب دولتی هستند و وزارت اطلاعات باید بررسی کند.
وی یادآور شد: اشتغال 2 تابعیتی ها طبق قانون در مراکز اجرایی و دولتی ممنوع است و امیدواریم وزارت اطلاعات این موارد را به خوبی بررسی کند چون این گونه افراد معمولا موضوع را کتمان می کنند و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی هستند که باید آن را بررسی کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها