رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243199

سرلشکر ایزدی: سرزمین فلسطین برای ایران اسلامی تقدس خاصی دارد/ تروریست‌ها توسط شبکه‌های جاسوسی استکبار جهانی تقویت میشوند

ساعت24-فرمانده قرارگاه سایبر و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ع) گفت: فلسطین قبله اول مسلمین بوده و در بطن اسلام است.

-*/789+99+65
style="text-align:justify">سرلشکر" مصطفی ایزدی" فرمانده قرارگاه سایبر و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ع) در پاسخ به این سوال که چرا فلسطین اولویت نخست جهانن اسلام است، اظهار داشت: مسئله فلسطین به اعتقاد ما برمی‌گردد. انقلاب اسلامی یک انقلاب اعتقادی است و توجه به مبانی این انقلاب مهم است.

وی با بیان اینکه سرزمین فلسطین برای انقلاب اسلامی تقدس خاصی دارد،گفت: فلسطین قبله اول مسلمین بوده و در بطن اسلام قرار دارد.یکی از مبانی اساسی قانون جمهوری اسلامی ایران این است که به مستضعفین و مسلمینی که مورد ستم قرار می‌گیرند کمک شود.

وی با عنوان اینکه تروریست‌ها توسط شبکه‌های جاسوسی استکبار جهانی تقویت می‌شوند، گفت: در شرایط ویژه‌ای امکانات نظامی انگلیس و آمریکا در اختیار آنها قرار می‌گیرد و مجروحین داعشی‌ها در سرزمین‌های اشغالی تحت درمان قرار می‌گیرند. آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که منطقه را در خدمت خودشان قرار دهند.

سرلشکر ایزدی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع فلسطین برای انقلاب اسلامی و رهپویان انقلاب یک موضوع محوری و جدی است و همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند فلسطین به عنوان یک اولویت و یک موضوع اساسی مورد توجه خواهد بود و امیدواریم با حرکت جهانی مسلمین و اتحاد آزادگان این غده سرطانی برداشته شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها