رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243221

محدودیت تردد از 14 استان کشور

ساعت 24- پلیس راهور نیروی انتظامی روز پنجشنبه از محدودیت تردد در بخش هایی از استان های تهران، البرز، مازندران، گیلان، اردبیل، گلستان، سمنان، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، فارس، همدان و بوشهر خبر داد.

برف و کولاک
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور نیروی انتظامی، در حال حاضر بر اساس گزارش های دریافتی در اکثر محورهای استان چهار محال و بختیاری بارش برف مشاهده می شود و تردد در این محورها به کندی صورت می گیرد. همچنین ترافیک نیمه سنگین در باند جنویی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا مهرویلا) اعلام شده است.

بر اساس گزارش پلیس راهور، همچنین در حال حاضر 10 محور مواصلاتی در کشور مسدود است که این محورها شامل محور کرج - چالوس روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 20:00 تا 05:30 روز بعد تا تاریخ 20 اسفند ماه سال 95 به علت ایمن سازی تونل امیرکبیر.


همچنین در استان های تهران و البرز، محور شمشک - دیزین، استان های گیلان و اردبیل محور پونل - خلخال، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، استان های کردستان و کرمانشاه، محور سرو آباد - پاوه و استان کهکیلویه و بویراحمد، محور سی سخت - پادنا مسدود است.


پلیس راهور اعلام کرد: در استان هرمزگان، محورهای بندر لنگه به بندرعباس، محور لنگه - بستک، استان فارس شمال، محور شیراز - جهرم، استان همدان، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان، استان بوشهر، محور برازجان - گناوه ( پل قدیم) از دوم اسفند 95 به مدت 10 روز از ساعت 8:00 تا 16:00 از روستای آبپخش تا روستای کلل - جهت ترمیم پل و لایروبی سیلاب مسدود است.


پلیس راهور اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها