رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243225

۱۱ استان در انتظار باران و رگبار

ساعت 24- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب کشور خبر داد و بارش باران، رگبار و رعد و برق را برای ۱۱ استان پیش بینی کرد.

هواشناسی.jpg
احد وظیفه ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدیدی که امروز پنجشنبه از جنوب غرب کشور وارد شده‌ است، گفت: با توجه به ورود این سامانه، بارش باران و رگبار و رعد و برق در استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، هرمزگان، شرق و جنوب لرستان، نیمه جنوبی استان اصفهان و به طور خفیف‌تر برای برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه در مناطق کوهستانی شرق لرستان، جنوب غربی اصفهان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس یعنی اشترانکوه، کوهرنگ، زردکوه، دنا، بختیاری و همچنین ارتفاعات کرمان و یزد بارش برف خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز جمعه فعالیت این سامانه تضعیف می‌شود و تنها بارش‌های پراکنده در استان‌های فارس، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان رخ می‌دهد.

وظیفه همچنین برای روز شنبه، افزایش ابر و وزش باد در جنوب و جنوب شرق کشور و افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی را دور از انتظار ندانست و گفت: روز جمعه وضعیت آب و هوایی استان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای این روز ۱۳ و کمینه آن نیز سه درجه بالای صفر است. همچنین در روز شنبه نیز برای این استان آسمانی صاف ، همراه با غبارمحلی پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در سردترین ساعت این روز سه درجه و در گرمترین ساعت نیز به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها