رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243230

صالحی: اجازه ندهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند

ساعت 24- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نباید اجازه دهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند، زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت و زیر سوال بردن تفکر انقلابی است.

علی+اکبر+صالحی.jpg
علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش بررسی راهکارهای دستیابی به مرجعیت علمی و پژوهشی در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: نباید اجازه دهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند، زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت و زیر سؤال بردن تفکر انقلابی است.

وی افزود: ایجاد یأس در کشور یکی از راه‌ها برای محقق شدن ترامپیسم در کشور است، اما باید ببینیم بعد از انقلاب اسلامی کجا بودیم و به کجا رسیدیم. ما در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه حوزه پزشکی شاهد رشد چشمگیر و درخشانی بوده‌ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که موجب می‌شود یأس در بین مردم کشور فراگیر شود اخبار و رسانه‌ها هستند، گفت: مطبوعات و رسانه‌ها فکر می‌کنند اگر منفی‌گویی کنند شنونده و خوانده بیشتری جذب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صالحی بر هم زدن احساس امنیت و القای گسترش فساد در ابعاد گوناگون را یکی دیگر از راهکارهای دشمن برای نفوذ پدیده ترامپیسم در کشور ذکر و عنوان کرد: آنها می‌خواهند به آهستگی احساس امنیت را بر هم زنند، احساس امنیت از وجود آن مهم‌تر است.

وی ادراک فساد با واقعیت فساد را دو چیز متفاوت دانست و ادامه داد: بر اساس یک مطالعه 70 درصد مردم معتقدند در کشور فساد وجود دارد، اما واقعیت فساد تنها 11 درصد است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برخی دستاوردهای برجام افزود: ما پیش از برجام 800 هزار بشکه نفت با میعانات صادر می‌کردیم، اما اکنون این میزان به 3 میلیون بشکه رسیده است.

صالحی تصریح کرد: در بعضی امور در فناوری هسته‌ای با برجام سرعت خواهیم گرفت به طوری که در یک سال گذشته 384 تن به ذخایر کیک زرد یعنی 60 درصد به کل ذخایر ما افزوده شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، خاطرنشان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی باید منافع ملی را به منافع حزبی ارجح بدانند و با دقت بیشتری به بحث و مناظره بپردازند و اظهارات و شعارهای خود را بیان کنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها