رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243251

قطع برق مناطقی از اهواز در اثر بارندگی

ساعت24- بارش باران در بعد از ظهر پنجشنبه موجب قطع برق مناطقی از کلانشهر اهواز شد.

قطع برق
style="text-align:justify">مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در ادامه طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در اهواز، باوی، کارون و حمیدیه برنامه از پیش اعلام شده ای برای خاموشی مناطقی از اهواز داشتیم که از صبح امروز در دست انجام بود.

علیرضا شکرخدایی افزود: بارش باران در بعد از ظهر امروز باعث شد تعدادی از خطوطی که در فازهای بعدی شست وشو در طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق قرار داشته و هنوز شسته نشده اند ، در اثر به وجود امدن گل و لای دچار مشکل شوند.
وی با بیان اینکه 50 فیدر در مناطق مختلف کلانشهر اهواز در اثر بارندگی امروز دچار مشکل شدند ،افزود: تیم های شست و شو بعد از پایان ماموریت خود در محل های اعلام شده پیشین، از ساعت 18 امروز به سمت محل های دارای مشکل اعزام شدند تا مشکل را برطرف کنند.
شکر خدایی ابراز امیدواری کرد: با تلاش این تیم ها، مشکل قطعی برق در مناطق خارج از برنامه خاموشی برطرف شود و از فردا طبق برنامه طرح ضربتی پاکسازی پیش برویم.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تمام تیم ها در حالت آماده باش هستند و مسئولان مدیریت بحران و دیسپاچینگ مرکز ، پیوسته در حال رصد شبکه هستند تا مشکل ایجاد شده را به سرعت مدیریت و برطرف کنند ولی زمان دقیق رفع مشکل همه فیدرهایی که امروز دچار مشکل شده اند ، مشخص نیست.
در شبکه توزیع وانتقال برق اهواز 340فیدر وجوددارد که پس از توفان اخیر گرد و خاک ، سرویس وشستشوی آنها از جمعه گذشته آغاز شد .
از زمان اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در اهواز، باوی، کارون و حمیدیه ، هر روز طبق برنامه ریزی از پیش اعلام شده برای شست و شوی این فیدرها برق مناطقی از اهواز قطع و عملیات پاکسازی برای آنها انجام می شود.
از ابتدای اجرای این طرح ضربتی تا پایان روز کاری دیروز( چهارشنبه) 97 فیدر شست و شو شده اند .
فیدر در تاسیسات برق رسانی ،وسیله قطع و وصل برق با ولتاژهای مختلف است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها