رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243257

اختلافات خانوادگی در کرمان سبب قتل پدر توسط پسر شد

ساعت 24-فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که در پی اختلاف با پدرش وی را به قتل رسانده بود توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهر کرمان خبر داد.

قتل
style="text-align:justify">به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرمان مبنی بر وقوع یک فقره خودکشی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهر کرمان، بلافاصله ماموران انتظامی این کلانتری جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.


وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، مردی جوان به ماموران انتظامی مراجعه و طی اظهاراتش بیان داشت هنگامی که به منزل پدرم رفتم مشاهده کردم که وی خود را در حیاط خانه به دار آویخته و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموان تجسس کلانتری تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند که مقتول به دست پسرش خفه شده و سپس به قتل رسیده و وی جهت گمراه کردن ماموران انتظامی صحنه را به صورت خودکشی بازسازی کرده است.

وی با بیان اینکه در همین رابطه ماموران انتظامی، پسر مقتول را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر کلانتری منتقل کردند تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر قتل پدرش اعتراف و انگیزه خود را از انجام این عمل اختلافات با پدرش عنوان کرد.
روانبخش بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه مردم باید در برابر اتفاقات روزمره خویشتن‌داری، صبر و حوصله را پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند گفت: در مقابل جرایمی که در ارتباط با مسائل خانوادگی مطرح است تا زمانی که از طریق پلیس و رسانه‌های رسمی اعلام نشده از مطرح کردن آن در جامعه و فضاهای مجازی پرهیز کنید.
تسنیم
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها