رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243295

شرح اتفاق جالب زندگی گزارشگر نود در «خندوانه»

ساعت24-برنامه «خندوانه» شب گذشته میزبان محمد حسین میثاقیان بود .

رامبد جوان
محمد حسین میثاقیان گزارشگر جوان برنامه «نود» شب گذشته مهمان برنامه «خندوانه» بود.


میثاقیان در ابتدای برنامه در خصوص حال و هوای این روزهای خود گفت:اسفند ماه فصل شلوغ فوتبال است‌، از طرفی ما شاهد یک عید سخت هستیم چون تیم ملی بازی دارد حتی برنامه نود تعطیل نیست و مثل قبل ادامه می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه کجا به دنیا آمده عنوان کرد:من کرج به دنیا آمدم ودر آنجا زندگی کردم تا اینکه دانشگاه کرمانشاه قبول شدم .

میثاقیان در خصوص اتفاق جالب انتخاب رشته خود اظهار داشت:من فکر می‌کنم در کد انتخاب رشته ام یک عدد را اشتباه زدم، من میخواستم مکانیک بخوانم اما ریاضی کاربردی کرمانشاه قبول شدم و رفتم!

وی افرود:با مرحوم پدرم رفتیم گفتم بابا من اینجا تک و تنها نمی‌تونم بمونم به خاطر همین زنگ زد و خانواده با وسایل خونه چهار سال اومدن کرمانشاه و کنار هم بودیم . من چهار خواهر و یک برادر دارم و خودم ته تغاری‌ام (خنده ).

میثاقیان در خصوص حضور خود در تلویزیون پاسخ داد:صدا و سیما کرمانشاه اطلاعیه برای جذب نیرو برای گزارشگری و اجرا داده بود و من تست دادم. برای اولین بار یک تیم در غرب کشور به لیگ برتر صعود کرد و من گزارشگری شروع کردم . دوستان در تهران گزارش‌های من را دوست داشتند .

گزارشگر برنامه «نود» در پاسخ به سئوال جوان در خصوص شروع دوستی با عادل فردوسی پور عنوان کرد: گزارش‌های کرمانشاه را به تهران ارسال می‌کردیم و عادل دیده بود. حتی با تهیه‌کننده تماس گرفتند و آمار کار من رو گرفته بودند. البته تهیه کننده گفته بود دانشجوئه و بچه اینجا نیست و قراره برگرده. عزیزان شبکه سه و عادل گفته بودند برگشت با ما همکاری کند و من از سال 87 کارم را شروع کردم .

وی در خصوص همکاری با عادل فردوسی‌پور گفت: در یک جمله می‌توانم خلاصه کنم مثلا ساعت دو و نیم شب استاد زنگ میزنه اگر برداری میگه چرا بیداری؟ اگه جواب ندی فرداش میگه: آدم مگه ساعت دو می‌خوابه؟ (خنده).

جوان در خصوص دلیل عشق به فوتبال در وجود این گزارشگر سئوال کرد و میثاقیان پاسخ داد:هیچ فاکتوری برای علاقه‌مندی من به فوتبال وجود ندارد همه کسانی که فوتبالی هستند رابطه‌ای با فوتبال داشتند، اما خانواده من اصلا به فوتبال علاقه نداشتند

در بخشی از برنامه امیر کربلایی‌زاده استند آپ کمدی خود را با موضوع پیشرفت تکنولوژی، هواپیما و تاخیرهای پرواز اجرا کرد .

در ادامه محمد حسبن میثاقیان و رامبد جوان آیتم‌های متنوع از جمله پانتومیم ،شوت از فاصله دور به دروازه، کتاب خواندن و لباآهنگ را اجرا کردند .

البته در بخش کتاب خواندن میثاقیان یک صفحه را در مدت 46 ثانیه و جوان در یک دقیقه و شش ثانیه خواند .
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها