رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243311

پزشکیان: امروز کسانی صدایشان بلند است که بیشترین استفاده را از کشور میبرند.

ساعت24- نائب رئیس اول مجلس با تاکید بر جلب اعتماد عموم مردم فارغ از نگاه به حزب و جناح خاص گفت: واقعیت تلخ این است که امروز کسانی صدایشان بلند است که بیشترین استفاده را از کشور می‌برند.

پزشکیان
سیدمسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صبح امروز در پانزدهمین کنگره حزب مردمسالاری با بیان اینکه اعتماد زمانی به وجود می‌آید که ما با تمام وجود در خدمت مردم باشیم، گفت: مردم زمانی برای حکومت و دولت می‌میرند که دولتمردان برایشان تب کنند.

وی افزود: باید برای مردم زحمت بکشیم و مردم باید این زحمات را ببینند و متوجه شوند که نه برای حزب و جناح بلکه برای آنها کار انجام می‌شود.

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید عدالت را به همه جناح‌ها و جمع مردم گسترش دهیم، گفت: نباید نگاه‌مان به یک حزب، طبقه و جناح خاص باشد و باید تلاش‌مان در راستای راضی کردن عموم مردم باشد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نارضایتی عموم باعث می‌شود رضایت عده خاصی که حامی دولتمردان هستند نیز بی‌تاثیر باشد، خاطرنشان کرد: دلیل این مسئله نیز این است که نارضایتی عموم باعث از بین رفتن حمایت‌ها و رضایت آن جمع وعده خاص می‌شود.

وی تاکید کرد: وقتی همه مردم راضی هستند مشکلی ندارد که یک عده خاص ناراضی باشند چون جامعه را عموم مردم تشکیل می‌دهند و خواص در اقلیت هستند.

پزشکیان با انتقاد از برخی رویکردها در عدم توجه به آحاد مردم خاطرنشان کرد: ما حاشیه‌های کشور را نمی‌بینیم که باید ببینیم و واقعیت این است که صدای کسانی که از این مملکت بیشتر استفاده می‌کنند بلندتر است و با ایجاد مقدار کمی از مشکلات صدایشان بیش از همه بلند می‌شود.

وی تصریح کرد:‌این در حالی است که رسانه‌ها صدای محرومین و حاشیه‌نشین‌ها را به گوش کسی نمی‌رسانند و حادثه کولبرها و مشکل ریزگرد خوزستان نیز نمونه‌ای از این مشکل است.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه مردم اگر ما را قبول کنند ما صالحیم و اگر قبول نکنند صالح نیستیم، خاطرنشان کرد: باید اعتماد عموم مردم را جلب کنیم و اعتماد عمومی با برخورد منصفانه و عادلانه با مردم جلب می‌شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها