رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243536

یادداشت عارف به مناسبت سالروز انتخابات 7 اسفند

ساعت24-رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه سال 94 به مانند انتخابات دوم خرداد 76 حماسه‌ای ماندگار را در تقویم تاریخ ایران ثبت کرد، هشدار داد که اگر روند آغاز شده از خرداد 92 به سرانجام نرسد باعث بازگشت به دوران قبل از خرداد 92 می‌شود که مطمئناً خواست اکثریت مردم ایران نیست.

عارف
محمدرضا عارف به مناسبت سالگرد حماسه هفتم اسفند طی یادداشتی در سایت شخصی خود ضمن تحلیل چگونگی وقوع این حماسه از تلاش جریانی خاص برای به حاشیه بردن این فراکسیون با انجام عملیات روانی گسترده خبر داد.

متن یادداشت عارف به شرح زیر است:

انتخابات در ایران نمود عینی مردم سالاری و تبلور اراده مردم بر سرنوشت خویش است. در ادوار مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که زمینه حضور سلایق مختلف در انتخابات‌های گوناگون فراهم شد مشارکت گسترده مردم را به دنبال داشت و باعث تضمین بقای نظام مردم سالار دینی شد. انتخابات هفتم اسفند ماه سال 94 بی شک به مانند انتخابات دوم خرداد 76 حماسه‌ای ماندگار را در تقویم تاریخ ایران ثبت کرد. هر چند اگر زمینه جدی‌تر حضور همه سلایق متنوع و متکثر وفادار به نظام اسلامی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم می‌شد حلاوت حماسه هفتم اسفند بیشتر می‌شد، با این حال حضور پرشور فعالان اصلاح طلب و چهره های مومن و انقلابی در کمپین‌های انتخاباتی برای دعوت مردم جهت مشارکت گسترده در انتخابات باعث خلق حماسه‌ای ماندگار شد.

رأی قاطع مردم به اعضای لیست امید در تهران پیام روشنی داشت، پیامی که نشان می‌داد مردم بزرگوار ما به دنبال تغییر در چارچوب قانون اساسی هستند و مردم به دنبال مجلسی هستند که درشان نظام اسلامی باشد.

اکنون یک سال از آن حماسه غرور آفرین گذشته است. منتخبین شما مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی بویژه اعضای فراکسیون امید خود را متعهد به شعارهای داده شده در جریان انتخابات بویژه برنامه 128 بندی (برجا) می‌دانند. برای انجام این تعهدات مطمئناً به کمک و یاری ملت بزرگوار ایران امید بسته‌ایم چرا که با همراهی مردم وفادار به گفتمان اصلاح‌طلبی می‌توانیم در تحقق شعارهای داده شده با اولویت دادن به مطالبات به حق مردم گام‌های اساسی و مؤثر برداریم.

از زمان تشکیل فراکسیون امید تلاش‌هایی از سوی جریانی خاص برای به حاشیه بردن این فراکسیون با انجام عملیات روانی از طریق انتشار اخبار کذب و جهت دار صورت گرفته است که نمونه اخیر آن در جریان طرح دو فوریتی تأمین امنیت مراسمات رسمی دیده شده است گویا رسالت برخی جریانات سیاسی این است که با استفاده از تریبون‌های در اختیار، فراکسیون امید را وارد مسائل حاشیه‌ای کنند که البته تاکنون موفق نشده‌اند چرا که اعضای فراکسیون امید اولویت اصلی کشور را حفظ آرامش برای ایجاد رونق اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم می‌دانند و انشاالله با کمک دولت محترم اقدامات اساسی برای حل مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی از شما مردم مؤمن و انقلابی و حامی گفتمان اصلاح‌طلبی بویژه جوانان عزیز که در خلق حماسه هفتم اسفند کاری کارستان کرده‌اند در خواست می‌کنم که با همان روحیه با نشاط در دو انتخابات سرنوشت ساز پیش رو یعنی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری مشارکت فعال داشته باشید تا روند آغاز شده از انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری ادامه پیدا کند و به کسانی که می‌خواهند بذر ناامیدی در جامعه بکارند و از مشارکت گسترده مردم در انتخابات بیمناک هستند پاسخی قاطعی بدهید چرا که اگر روند آغاز شده از خرداد 92 به سرانجام نرسد باعث بازگشت به دوران قبل از خرداد 92 می‌شود که مطمئناً خواست اکثریت مردم ایران نیست.

به امید موفقیت‌های بیشتر برای کشور عزیز ایران و ملت بزرگوارمان.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها