رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243782

عضو جامعه روحانیت:با جلیلی دعوا نداریم /معلوم نیست رئیسی نامزد نهایی باشد /ناظر بیتفاوت نیستیم

ساعت24-عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: جامعه روحانیت به عنوان نهاد موثر و با سابقه پدر معنوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است البته ناظر بی تفاوت نیست و فکر، ایده، نظرات و راهنمایی های خود را مطرح می‌کند.

+9*87896549+
حجت الاسلام محمدتقی رهبر درباره اعلام 21 چهره اصولگرا در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و انتخاب نامزد نهایی از میان آنها گفت: براساس سازوکارها پیش بینی شده در چند مرحله گزینه نهایی انتخاب خواهد شد و همه هم تعهد دادند و پذیرفتند نامزد نهایی هر کس بود بقیه به نفع او انصراف دهند و دیگر وارد صحنه انتخابات نشوند.

وی درباره نقش جامعه روحانیت مبارز تهران در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جامعه روحانیت به عنوان نهاد موثر و با سابقه پدر معنوی جمع است البته ناظر بی تفاوت نیست و فکر، ایده، نظرات و راهنمایی های خود را مطرح می کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با رد این تحلیل که آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد نهایی اصولگرایان است و برگزاری مجمع ملی و انجام انتخابات مرحله ای بین 21 چهره اصولگرا اقدامی نمایشی بود یادآور شد: خیر این طور نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سئوال که یعنی هنوز معلوم نیست که آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد نهایی اصولگرایان و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باشد؟ ادامه داد: خیر نظر جمع بعد از بررسی ها، رایزنی ها، مشورت ها و گفتگوها معلوم می شود بنابراین در مجموع باید گفت چه بسا این طور بشود و چه بسا نشود.

وی درباره نپیوستن سعید جلیلی و جبهه پایداری به مکانیزم انتخاب نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب توضیح داد: طبعا خودشان مستقل عمل می کنند و هیچ کس هم با آنها دعوا ندارد.

رهبر در پاسخ به این سئوال که اگر پایداری و جبهه مردمی مستقل عمل کنند این اقدام آنها برای اصولگرایان رأی شکن نخواهد بود؟ گفت: اگر تعدد نامزد باشد به طور طبیعی آرای اصولگرایان خرد می شود.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها