رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243799

هشدار به کشورهایی که خیال خام تجاوز به ایران را دارند /از کرده خود پشیمان خواهید شد

ساعت24-جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی‌هایی که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شوند و اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی کند قطعاً تهدید کننده از کرده خود پشیمان خواهد شد.

احمدرضا پوردستان
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه پنجمین سالگرد شهید احمد سوداگر و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ارتش وظیفه خود می‌داند تا در هر شرایط در کنار ملت باشد، اظهار داشت: ارتش در شرایط جنگ وظیفه دارد از مرزها حراست و پاسداری کند و در شرایط بحران‌های طبیعی نیز متناسب با تصمیمات شورای تامین استان‌ها برای کمک رسانی به مردم وارد عمل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه برگزاری رزمایش‌ها را متناسب با رصد تهدیدها و ایجاد ظرفیت های دفاعی متناسب با آنها دانست و بیان کرد: ما یک روند در خصوص رزمایش ها داشتیم که از نیروی زمینی آغاز شد و پس از آن نیروی هوایی و پدافند هوایی رزمایش‌های خود را برگزار کردند و هم اکنون نیز رزمایش نیروی دریایی در سواحل مکران و تا مدار 10 درجه و اقیانوس هند در حال برگزاری است.


پوردستان با اشاره به اینکه ما تکنینک ها و تاکتیک هایمان را متناسب با تهدیدها در رزمایش‌ها به اجرا در خواهیم آورد، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش‌ها هشدار به کسانی است که خیال خام تجاوز به ایران را دارند. همچنین در این رزمایش‌ها، آمادگی یکان‌ها و تجهیزات جدیدی که از صنعت دفاعی گرفته ایم را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها