رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 243866

انتقادات نمایندگان مجلس به برخی از برنامه‌های صداوسیما/ علیعسگری قول پیگیری داد

ساعت24-نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره نشست صبح امروز این فراکسیون با رییس صداوسیما گفت: نمایندگان درباره شائبه جناحی عمل کردن رسانه ملی مطالبی را بیان کردند و رییس سازمان نیز قول پیگیری مسائل را داد.

+9*87896549+
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با رئیس سازمان صداوسیما درباره این جلسه اعلام کرد: از طرفی احساس می‌کردیم دلخوری‌هایی از سوی برخی از نمایندگان نسبت به عملکرد سازمان صداوسیما وجود دارد و از دیگر سو شائبه‌هایی نیز درباره عملکرد این سازمان وجود داشت.

او خاطرنشان کرد: دو موضوع برگزاری انتخابات بهار سال آینده و همچنین مسائل و مشکلات بودجه‌ای سازمان صداوسیما در دستور این جلسه قرار گرفت و این در حالی بود که سازمان صداوسیما گلایه‌هایی در بحث بودجه داشت و ما نمایندگان نیز احساس می‌کردیم اگر عملکرد سازمان صداوسیما به این شیوه ادامه پیدا کند، شائبه‌هایی درباره حمایت و طرفداری این سازمان از یک فرد یا جناح خاص در انتخابات پیش‌رو به وجود خواهد آمد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس هم نمایندگان مسائل مورد نظر خود را مطرح کردند و هم رئیس سازمان صداوسیما به ارائه توضیحاتی درباره نکات مدنظر نمایندگان پاسخ دادند و در نهایت تصمیم بر این شد که ادامه این مباحث در جلسه دیگری به میزبانی سازمان صداوسیما پیگیری شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تعدادی از نمایندگان نسبت به برخورد جناحی بعضی برنامه‌ها انتقاداتی مطرح می‌کرده و مشخصاً از یکی از برنامه‌های تلویزیون نام بردند و رئیس سازمان صداوسیما نیز این گفته نمایندگان را پذیرفته و تاکید کرد شخصاً برنامه را بازبینی کرده و تهیه‌کنندگان آن را تنبیه کرده‌ و جلوی پخش ادامه آن برنامه گرفته شده است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد: نمایندگان درباره اینکه بعضاً نسبت به مواضعی که درباره مسائل مختلف اتخاذ می‌کنند و صداوسیما با آنها برخورد می‌کند، گلایه‌هایی داشتند و آقای علی‌عسگری نیز درباره این مسائل شفاف‌سازی کردند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها