رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 243945

تهران گرمتر می شود

ساعت 24- افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از روز سه‌شنبه با استقرار جو نسبتاً پایدار در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی
براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در 2 روز آینده ناپایداری‌ها در بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور ادامه دارد که پیامد آن در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق، وزش باد و در مناطق کوهستانی، بارش برف خواهد بود.

روز سه‌شنبه در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ابرناکی، بارش پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از بعدازظهر سه‌شنبه این سامانه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

بعدازظهر امروز و فردا با شمالی شدن جریان‌ها در سواحل خزر افزایش ابر، کاهش دما، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر امروز و فردا مواج است.

روز سه‌شنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار در اغلب مناطق کشور افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که روز سه‌شنبه نیز این شرایط همراه با غبار محلی حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 16 و 6 درجه خواهد بود.

روز آینده ارومیه و زنجان با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر، همدان با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر و سنندج و شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر، سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر و اهواز با بیشینه دمای 26 درجه بالای صفر، گرم‌ترین مراکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز پنجم اسفندماه 130.2 میلی‌متر ثبت شد. بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 143.4 میلی‌متر بود. بنابراین بارش سال جاری 90.8 درصد بارش سال گذشته است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها